י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זהו המחיר ההתחלתי

כיפת השינה של הרבי הקדוש תוצג במכירה פומבית

לציונו במונסי עולים רבבות בכל השנה כולה, הוא היה צדיק מופלא שבין הייתר מפורסם כמי ששימש סנדק של איווט ליברמן (כיום המסית הגדול נגד החרדים) • יממה לפני הבחירות, תימכר כיפת השינה של הרבי הקדוש במחיר של כ-8,000 דולרים

כיפת השינה של הרבי הקדוש תוצג במכירה פומבית
הציון הקדוש של הרבי מריבניץ זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

כיפה עשויה בד משי לבן, כיפת השינה אותה חבש במשך שנים רבות האדמו"ר הקדוש מריבניץ זצ"ל, בעת עלותו על יצועו עומדת למכירה פומבית. 

כ"ק האדמו"ר רבי חיים זנוויל אברמוביץ שנפטר בשנת תשנ"ו וטמון במונסי שבניו יורק כונה 'הריבניצער רבי' הוא היה צדיק פלאי ואיש קדוש, אמרו עליו כי היה "צדיק מהדורות הקדומים".

בגיל שנתיים וחצי נתייתם מאביו, והצדיק משטפנשט, שלא היו לו ילדים, אימצו וגידלו כבן, והיה אומר עליו "אתה החידוש שלי".הוא היה מל במסירות נפש את ילדי ישראל ברוסיה הקומוניסטית, גם את בניהם של בכירי הממשל, לעיתים ללא ידיעת האבא.

אחד הפוליטיקאים הבולטים בישראל מפורסם כמי שנימול על ברכיו היה יו"ר 'ישראל ביתנו' השר לשעבר אביגדור ליברמן, שאף היה עורך בעבר סעודות הילולא ביום היארצייט של הרבי הקדוש ופעמים רבות תועד מגיע לפקוד את ציונו במונסי הידוע כמקום מסוגל לישועה. 

כעת הפריט היקר מוצע למכירה בבית המכירות הפומביות ווינרס Winner's בירושלים ביום שני ט"ז אלול תשע"ט.

על פי המידע מווינרס קוטר הכיפה: 18 ס"מ; מצב טוב מאוד. סימני שימוש וזיעה. מצורף אישור חתום על ידי משב"ק האדמו"ר המעיד כי זו היא כיפת האדמו"ר מריבניץ זצ"ל. מחיר הפתיחה מתחיל ב-3000 דולר וההערכה כי יימכר בין $6,000 - $8,000. 

 

ריבניץ אביגדור ליברמן בית המכירות ווינרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד