י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ההסתה מחלחלת לרחובות

תיעוד: הקשיש לחייל החרדי - "אתם טפילים"

ההסתה מבית 'כחול לבן' ו'ישראל ביתנו' מגיעה לרחובות, כאשר בשעות הצהריים, תיעד חייל חרדי משוחרר, קשיש שמחרף אותו ואת כלל החרדים, מכנה אותם "טפילים" ומוסיף, "לא סיימנו אתכם. אתם מהווים עול" • צפו בדברים הקשים

תיעוד: הקשיש לחייל החרדי - "אתם טפילים"
קשיש שמגדף חרדים בירושלים צילום: צילום מסך

ההסתה שמפיצים במערכת הבחירות הנוכחית, הפוליטיקאים משמאל ובראשם יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ורון קובי מחלחלת לרחוב הישראלי והפעם לא מדובר בצעירים נערי רחוב, אלא באדם קשיש שחווה את כל מערכות הבחירות מאז קום המדינה.

בשעות הצהרים (שני), קשיש ישראלי בן 83, ממרום שנותיו, כינה את החרדים "טפילים" ואמר "כך אני חושב". הקשיש אף ניסה להתגרות בבן שיחו "תרביץ לי, אני אדם בן 83". כמה חרדים עובדים? "מעט מאוד". כאשר נשאל מהיכן המידע שלו השיב, "אני יודע". כצפוי, גם השיח ה'מכובד' שלו על שירות צבאי, הגיע למשפט "אתה יוצא דופן", תוך קביעה נחרצת על כל השאר.

"אתם יודעים מה הבעיה שלכם? שאתם לא מתנהגים כאזרחים במדינה דמוקרטית חופשית, אתם מתנהגים כאילו שאתם באיזו עיירה יהודית במ-120". מאיפה אתה יודע שאנחנו טפילים המשיך ושאל, הקשיש לא התבלבל וחזר על משנתו: "רובכם לא עובדים ולא עושים צבא. ואם אתם עובדים, אתם מצהירים הצהרת שקר שכאילו אתם לומדים בישיבה ולמעשה אתם עובדים. הוא נשאל שוב ושוב מה מקור המידע שלו, אך הוא המשיך בשלו "אני מכיר אני יודע. נולדתי פה בירושלים לפני 83 שנה, זו המציאות".

זה התרחש בשכונת גאולה בירושלים ובן השיחה, אבי יפרח, השיב לקשיש: "הוא אמר 'לא סיימנו עם חיזבאללה ועם החמאס', ואתה אמרת לא סיימנו אתכם'. מה זה לא סיימנו אתכם? "זו גזענות" שאל יפרח. הקשיש השיב "נכון, כמו שלא סיימנו איתם גם לא סיימנו אתכם. אתם מהווים עול".

אבי יפרח בן ה-25, חייל משוחרר ששירת שירות צבאי מלא, אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "בחיים לא ביזו אותי ככה, קראו לי טפילים חיות אדם, התביישתי שזה מה שאני שומע במדינת ישראל, אנחנו ערב בחירות, אבל יש גבול להסתה, הכל יעשו לפיד וליברמן כדי לקושש קולות, יפגעו ויבזו אנשים ברחובות".

יפרח בעת שירותו הצבאי.

הוא המשיך ועקץ, "דווקא משני פוליטיקאים שהשירות הצבאי שלהם לא היה משהו להתגאות בו, בעיקר מצידו של לפיד שבעיקר הסתובב בבסיסים פתוחים ומעולם לא סגר שבתות בבסיס, הוא גם לא ישן בבסיס, אבא שלו דאג לו, עכשיו הוא והאנטישמי השני ליברמן, פוגעים בי ובציבור גדול בשביל קולות, לערבים הם לא יעזו לעשות ככה", כך יפרח בשיחה עם 'בחדרי'.

טפילים הסתה נגד חרדים בחירות 2019 חייל חרדי אבי יפרח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד