י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא נתמוך בג' • האזינו

יו"ר נעם הוקלט במטה: הפוליטיקאים החרדים כשלו

בהקלטה שהגיעה לידי בחדרי חרדים מתוך מטה הבחירות של מפלגת נעם נשמע הרב דרור אריה יו"ר המפלגה כשהוא עונה לשאלת אחד הפעילים ואומר כי לא יתכן חיבור של המפלגה עם ג' לאחר שזו כשלה בנושא הכותל והגיור • האזינו

יו"ר נעם הוקלט במטה: הפוליטיקאים החרדים כשלו
הרב דרור אריה צילום: מתוך הסרטון

בהקלטה שהגיעה לידי בחדרי חרדים ונחשפת היום לראשונה נשמע יו"ר נעם הרב דרור אריה כשהוא תוקף את הפוליטיקאים בציבור החרדי לאחר שאלה כשלו, לדבריו, בשמירה על זהותו היהודית של הכותל וכן בנושא מתווה הגיור.

לדברי הרב אריה לא יתכן חיבור או הסכם של מפלגתו עם מפלגת ג' מכיוון שכשלונה בנושאים הנזכרים מחייב את ריצתה של נעם עד הסוף.

בהקלטה שהגיעה לידינו נשמע הרב אריה משבח את פעילי המטה החרדי של המפלגה ואומר כי ישנה זליגת קולות מצביעים גדולה מהציבור החרדי אל נעם.

"חשוב לי להגיד יישר כח על כל העבודה שלכם. עשיתם עבודה מצויינת גם בשטיבלאכים וגם במוסדות וגם ברחוב. הציבור החרדי הוא בן ברית שלנו, הם מזהים שאנחנו פה מדברים על ערכים בטהרה ללא משוא פנים", אמר הרב דרור לפעילים החרדים.

לשאלת אחד מהפעילים האם צפוי הסכם של נעם עם ג' כמו ההסכם שעשה נתניהו עם זהות נשמע הרב אריה אומר: "זה לא בא בחשבון. ג' בלחץ ופנו אלינו לאחר שהבינו שיש זליגה מהציבור החרדי אלינו. הם הביאו כל מיני נציגים למטה. אבל זה לא בא בחשבון", אמר הרב והסביר: "לצערנו הפוליטיקאים החרדים כשלו בנושא של הדאגה לזהות היהודית שנמצא על השולחן. מתווה הכותל כל הזמן על השולחן מתווה הגיור על השולחן. נושא הגיוס כל הזמן חוזר על עצמו".

הרב הוסיף כי: אנחנו יודעים שאם לא תהיה נעם בכנסת יהיה מתווה הכותל ויהיה כותל רפורמי. חייבים את נעם חזקה בכנסת. העברנו להם מסר ברור שאנחנו רצים עד הסוף ולא עושים איתם שום עסקה", אמר הרב בהקלטה שנחשפה.

מפלגת נעם יהדות התורה הקלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד