י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חצי יממה אחרי: שלוש רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל; צה"ל תקף

שלוש רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל והתפוצצו בשטחים פתוחים • צה"ל תקף עמדת תצפית של חמאס

חצי יממה אחרי: שלוש רקטות שוגרו מעזה לעבר ישראל; צה"ל תקף
רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

בשעות הצהרים (רביעי), שיגרו ארגוני הטרור רקטות לעבר ישובי עוטף עזה, לא דווח על נפגעים. בתגובה, צה"ל תקף עמדת תצפית שהותקפה כבר בשבוע שעבר.

שעה קלה לאחר שנשמעו אזעקות בקיבוץ יד מרדכי ובמושב נתיב העשרה, צה"ל עדכן כי זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. ככל הנראה הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים או נזק.

אחת הרקטות התפוצצה בחממות של אחד מיישובי המועצה האזורית חוף אשקלון, ללא נפגעים וללא נזק. בהמשך אותרה זירת נפילה נוספת בחצר בית באחד הישובים ללא נפגעים בנפש. חבלני המשטרה הוזעקו למקום ויפעלו בזירה להסיר סכנה.

צילום: דוברות המשטרה

בתגובה לכך, טנק של צה"ל תקף לפני זמן קצר שתי עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. על פי דיווחים שונים, שטרם אומתו, ישנם ארבעה נפגעים כתוצאה מתקיפת צה"ל.

במשטרה שבים ומזכירים: בכל מקרה של אזעקה, יש להישמע ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף; חל איסור להתקרב לזירת אירוע. יש להשאיר את הטיפול בזירה לחבלני משטרת ישראל המיומנים וכוחות החירום וההצלה; בכל מציאת פריט חשוד, לרבות חלקי יירוט ו/או רקטה, יש להתרחק מהמקום, להרחיק סקרנים, לחייג 100 ולהזעיק את משטרת ישראל למקום.

אתמול (שלישי) בשעה 21:06, נורו מספר רקטות על ידי ארגון החמאס לעבר אשדוד ואשקלון, בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו שהה באשדוד בכנס בחירות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בתגובה לכך, במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב של צה"ל כ-15 יעדי טרור בצפון ובמרכז רצועת עזה, ביניהם מספר יעדים באתר צבאי לייצור אמצעי לחימה, מספר יעדים במתחם צבאי של הכוח הימי ומנהרת טרור התקפית השייכים לארגון הטרור חמאס.

יצוין כי במהלך תקיפות צה''ל, בוצע ירי מקלעים מרצועת עזה לעבר נתיב העשרה ובעקבות כך הופעלה אזעקה שזיהתה בטעות את הירי כשיגור רקטות. לא היו נפגעים ולא ידוע על נזק.

שיגור רקטות תקיפת צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד