י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"שוקרן יא איווט, שוקרן"

החרדים ניצלו הבמה לתקוף את ליברמן וגנץ

חברי הכנסת החרדים ניצלו את ההזדמנות ובמהלך הדיון על 'חוק המצלמות' במליאת הכנסת תקפו בצורה חריפה את בני גנץ ואביגדור ליברמן • "חרדים לכו מכאן, עוד מעט ליברמן יטפל בכם"

החרדים ניצלו הבמה לתקוף את ליברמן וגנץ
ליברמן וגנץ צילום: פלאש90

במהלך הדיון במליאת הכנסת בנושא המצלמות בקלפיות המוכנה 'חוק המצלמות', ניצלו חברי הכנסת החרדים את הרגע והשתמשו בבמה שניתנה להם כדי לתקוף את גנץ וליברמן, שמנהלים קמפיין אנטי חרדי בוטה. 

גפני אמר במליאת הכנסת: "הייתי מוכרח לבוא כדי לברך את אביגדור ליברמן, שמעתי שהוא אומר שמזייפים, שהמתים מצביעים, חשבתי שהוא יזם את החוק כדי למנוע זיופים אבל הוא לא נמצא".

לדברי גפני, פחות מ 40% הצביעו במאה שערים בזמן שליברמן אומר שיש ב 120% ובאמצעות המתים, הוא קיבל שם 10 קולות כי גם במאה שערים יודעים שהוא לא שווה כלום.

ראיתי שלט של 'כחול לבן' שבו הם אומרים שיקימו רק ממשלת אחדות חילונית, אני לא מבין. זה כמו ליו"ר ממשלת ימין שמאלנית, בני גנץ הוא כמו ליברמן כי יאיר לפיד אמר לו לעשות כך.

יש תחרות בין גנץ לליברמן, עוד מעט יגידו שיש במאה שערים 240 אחוזי הצבעה - ליברמן אומר המון דברים שלא מסתיימים ולא מתחילים, 'יהדות התורה' באנו מיוחד כדי להצביע בעד שיצלמו את הקלפי במאה שערים.

חבר הכנסת יעקב טסלר אמר במליאת הכנסת כי "אמש הותקף חרדי עם ילדיו בפארק ברעננה "חרדים לכו מכאן, עוד מעט ליברמן יטפל בכם", אש ההסתה משתוללת ברחובות, אנו עדים לשנאה עצומה כתוצאה מההסתה הקשה".

טסלר תקף בדבריו את גנץ ואמר: "מליברמן שאין לו שום אידאולוגיה אין לנו ציפיות, אבל גנץ, שרק לפני תקופה רדף אחרי החרדים והיה מוכן להבטיח הכל, כעת אם החרדים לא מסכימים לתמוך בך דמם הותר? ככה אתה מתיימר לנהל מדינה?".

חה"כ יעקב אשר ניצל גם הוא את הדיון בכנסת כדי לתקוף את ליברמן שאמר: "שיתוף הפעולה של ליברמן עם המפלגות הערביות מבשר את בוא המשיח, איווט התגאה תמיד שהוא ה'בריון השכונתי' שלא פוחד מאף אחד, עכשיו הוא גיבור רק על החרדים, להסית נגדינו החברים שלו לשעבר, אבל מהערבים הוא פוחד, הוא לא מזכיר את הדרישה חוק שירות בטחון לכולם גם לערבים. והיום פחד לתמוך בחוק המצלמות בדיוק כמו המפלגות הערביות".

לדברי חה"כ אשר: "כולם יודעים שאיווט ליברמן היה החבר הכי טוב של החרדים, הוא ידע לבוא לאכול איתנו טשולנט וקיגעל בבני ברק, ולכן אני אגיד לו באידיש כמו שהוא אוהב : אוו דרייסטע אקאפ, על מי אתה מנסה לעבוד, בשם המפלגות הערביות אני רוצה להגיד לך היום "שוקרן יא איווט, שוקרן".

יעקב אשר משה גפני יעקב טסלר אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד