י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בלעדי ל'בחדרי'

הליכוד יקים ממשלה ללא החרדים? צפו

שר המשפטים אוחנה שהגיע הערב (רביעי) למפגש עם פעילים חרדים בעיר בני ברק, נשאל על ידי כתב 'בחדרי חרדים' את השאלה הכי מסקרנת לפחות מבחינת החרדים, "האם הליכוד יקים ממשלה ללא החרדים כמו ב-2013" • מה השיב אוחנה?

הליכוד יקים ממשלה ללא החרדים? צפו
אמיר אוחנה צילום: מתוך הוידאו

שר המשפטים אמיר אוחנה הגיע הערב למפגש עם פעילים בראשות יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר בבני ברק, שם פעילים שאלו את השר בעיקר על מצבה של מערכת המשפט, ועל הרפורמות שהשר מנסה לקדם.

השר נשאל את השאלה הכי מסקרנת לפחות מבחינת החרדים, "האם הליכוד יקים ממשלה ללא החרדים כמו ב-2013".

"הכוונה שלנו היא להקים ממשלה ימנית, ממשלה לאומית, כמו הממשלה שקיווינו להקים, ולצערי איווט ליברמן עיוות את רצון הבוחר" אומר השר אוחנה. לגבי 2013 אז החרדים היו בחוץ, שנתיים בהן החרדים נאנקו תחת גזירות שיאיר לפיד גזר עליהם. אומר השר אוחנה, "אני לא מחליט, מי שמקבל את ההחלטות זה ראש הממשלה, הכל תלוי בבוחרים,הכל תלוי בתמונת המנדטים, אנחנו מקווים לקבל 61 מנדטים לא בלי ליברמן, רק הליכוד, בשביל שזה יקרה אנשים צריכים להצביע הליכוד".

השר אוחנה התייחס לשמועות על מישהו אחר שיעמוד בראשות הליכוד אחרי הבחירות, ואמר "רק בראשות נתניהו, יש שמועות על כך שמישהו אחר יעמוד בראש הליכוד, זה לא יקרה, גנץ ולפיד לא בוחרים את יו"ר הליכוד. נתניהו יעמוד בראשות הליכוד, לא לפני הבחירות, לא אחרי הבחירות, לא עם רוטציה, ולא בלי רוטציה, 130 אלף מתפקדי הליכוד בחרו רק את נתניהו בראשות הליכוד, ואני מאמין שאם נתניהו יקים את הממשלה, אני אהיה שר המשפטים".

אמיר אוחנה בחירות 2019 מפלגות חרדיות קואליציה ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד