י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

שעות אחרונות לקמפיין המאצ'ינג הייחודי

היום – יום חמישי בשעה 10 בערב - סגירת הקווים במוקדי ההתרמה הפועלים בתגבור מלא לתת מענה לאלפי הפונים לקראת סיום הגרלת הענק של ארגון בלב אחד על פרס בשווי 450,000 ₪ בתרומה של 20 ₪ לחודש בלבד

שעות אחרונות לקמפיין המאצ'ינג הייחודי
מחנה בלב אחד צילום: קובי הר צבי ומשה בלוי

שעות אחרונות במוקדי ההתרמה לקראת סגירת הקוים הערב של הגרלת הענק מבית ארגון 'בלב אחד', מפעל חסד אדיר המביא אור ושמחה לאלפי חולים, באמצעות רשת מתנדבים שנמצאים באופן יומיומי בבתי חולים. התרגשות רבה שוררת בקרב אלפי התורמים כאשר באופן נדיר ופלאי הבטיח מרן שר התורה ר' חיים קניבסקי שליט"א לתורמי הארגון: "יזכו לילדים בריאים!"

השיטה החדשה והמהפכנית של קמפיין "התרמת שותפים" – סוחפת את ההמונים, על כל כרטיס שנמכר דרככם – תתוגמלו ללא תשלום בכרטיסים נוספים עבורכם בהגרלה על פרס בשווי 450 אלף ש"ח!!!  ובמילים: ארבע, מאות, חמישים, אלף, שקלים, חדשים...

הפרס האדיר כולל: משכורת ענק לשנה של 18,000 ₪ כל חודש + שברולט אקוינוקס 2019 + מטבח מפואר + חופשה משפחתית בחו"ל.

היום זה נגמר! אז למה אתם מחכים?

שימו לב! כך זה עובד: מיד לאחר ביצוע התרומה, תקבלו לתיבת המייל שלכם לינק אישי, אותו תוכלו להפיץ בין מכרים וידידים, ועל כל רכישת כרטיס דרך שתתבצע הלינק שלכם, תקבלו אוטומטית כרטיס נוסף להגרלה! כמה פשוט! כל תרומה מהלינק, שווה לכם כרטיס הגרלה נוסף. 

חבילת מתנות בשווי 450 אלף ₪ יכולה להיות שלכם היום!

> רוכשים עכשיו כרטיס כאן > נכנסים להגרלה > מפיצים את הלינק האישי לחברים > ומרוויחים: כל תרומה מהלינק – כרטיס נוסף בשבילכם!!

לחצו כאן>>>

בלב אחד מאצ'ינג ארגון חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד