ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הפסקת אש • "עוצמה עוברת"

נתניהו מפסיק לשתות את המנדטים של ש"ס?

משנה כיוון: במענה לשאלת כתב 'בחדרי חרדים' ובשונה מדברים שאמר בשבוע שעבר - הפעם נתניהו סירב לקרוא למצביעי ש״ס שרוצים אותו כרה"מ לתמוך רק במחל • רה"מ הפתיע גם באשר לסוגיית עוצמה יהודית וטען בניגוד לדברים שאמר אתמול כי "היא עוברת בסקרים"

נתניהו מפסיק לשתות את המנדטים של ש"ס?
נתניהו לפני שעה קלה צילום: בחדרי חרדים

דקות לפני שהמריא בדרכו לסוצ'י (חמישי), ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל על ידי כתב 'בחדרי חרדים' ארי קלמן, שהתלווה אליו לטיסה, באשר להתבטאות שלו לאחרונה לפיה יש למצביעי ש"ס להצביע לליכוד.

לאחר שכתב 'בחדרי חרדים' שאל את נתניהו אם הוא עדיין מחזיק בעמדה זו, הפעם סירב ראש הממשלה לקרוא למצביעי ש״ס שרוצים אותו כראש ממשלה לתמוך רק במחל.

כמו כן, נתניהו התייחס בין הדברים גם לסוגיית עוצמה יהודית והציג עמדה שונה מזו שהציג רק אתמול - באשר לסיכוייה לעבור את אחוז החסימה. נתניהו אמר לעיתונאים שהתלוו אליו לטיסה כי "עוצמה עוברת בסקרים של הליכוד". 

הדברים הללו מצטרפים לדברים שאמר ראש הממשלה מוקדם יותר הבוקר בתכנית דקל-סגל ב'כאן'. נתניהו נשאל על ידי העיתונאי עמית סגל: "ראש הממשלה, לעוצמה יהודית אתה קורא לא להצביע?". נתניהו השיב לסגל: "אני אגיד לך, זו שאלה מאוד קשה. משום שאנחנו צריכים להביא קודם כל את הקולות לליכוד".

נתניהו קרא שלא להצביע למפלגת 'ימינה': "אני חושב שיש מפלגות שבוודאות עוברות את אחוז החסימה כמו מפלגת סמוטריץ'-שקד, ולכן אם הם יקבלו עוד מנדט או שניים זה לא ישנה כלום". על דבריו אלו שאל סגל: "ומה לגבי עוצמה יהודית"? נתניהו השיב: "שאלה טובה. שאלה טובה. אני אומר הדבר הכי נכון לעשות זה קודם כל להצביע ליכוד", אולם רה"מ נמנע מלהגיד שלא להצביע לעוצמה יהודית.

מדובר בשינוי כיוון מבחינתו של ראש הממשלה, שרק אמש אמר בראיון לערוץ 7 על התמודדותם של מפלגת 'נעם' ו'עוצמה יהודית', ואמר; "יבזבזו לצערי, זורקים את הקולות שלהם לפח, הם יכולים להביא לעליית שלטון השמאל ושלטון השמאל זה באמת שלטון השמאל".

בנימין נתניהו עוצמה יהודית ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד