י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
'נעם' בעיר העתיקה

"העיר העתיקה נכבשת - הריבונות היא גאולת ירושלים"

ראשי נעם סיירו ברובע המוסלמי שבעיר העיתיקה ובכפר התימנים ופגשו את הרב שלמה אבינר שבירך את המפלגה בהצלחה. את הסיור הנחה מס' 2 ברשימה עו"ד אלדד רבינוביץ' הפעיל למען גאולת בתים בעיר העתיקה: "צריך להחיל את הריבונות באמת ושלא תהיה כאן חצר אחורית"

"העיר העתיקה נכבשת - הריבונות היא גאולת ירושלים"
הרב אבינר ועו"ד אלדד רבינוביץ' צילום: באדיבות המצלם

ראשי מפלגת נעם ממשיכים לחרוש את הארץ לקראת יום הבחירות בשבוע הבא ואמש סיירו בעיר העתיקה בירושלים ברובע המוסלמי. את הסיור הנחה מספר 2 במפלגה עו"ד אלדד רבינוביץ' שהינו פעיל וותיק למען גאולת בתים בעיר העתיקה והחלת הריבונות היהודית על שכונות מזרח ירושלים.

את הסיור החלו בשער הפרחים, משם המשיכו לישיבת עטרת ירושלים שם פגשו את ראש הישיבה הרב שלמה אבינר. הרב אבינר חיזק את ראשי המפלגה ובירך אותם בברכות חמות. הוא העניק להם את תמונותיהם של הרא"יה קוק זצ"ל ואת תמונת הרצ"יה ואיחל להם הצלחה רבה בפועלם.

בישיבת עטרת ירושלים אמר יו"ר המפלגה הרב דרור אריה: "הגענו כאן לישיבת עטרת ירושלים. ישיבה מפוארת . תודה רבה לרב אבינר על כל התמיכה בנעם, על כל הכתיבה למען נעם, כאשר הכל נעשה בנעם. הכל נעשה בגבורה. וקיבלנו תמונות של הרב זצ"ל ושל הרב צבי יהודה. וקיבלנו תפילה שגם אם אנחנו בשווקים, כשנהיה בשווקים של הפוליטיקה, נזכור שאנחנו צריכים ללכת בדרך הקודש. לשמור על שלמות העם, על שלמות התורה, ועל שלמות הארץ", מסר.

משם סיירו עוד ברחבי הרובע המוסלמי כאשר עו"ד רבינוביץ' סוקר בהרחבה את המהלך אותו הוא מוביל יחד עם גורמים נוספים לגאולת בתי הרובע. הוא הציג חנות אשר הוקמה באחת הסמטאות על ידי יהודים אשר פתוח 24 שעות ביממה על מנת לייצר נקודה יהודית פעילה ומאויישת לאורך שעות היממה. בהמשך הציג מספר מוסדות חינוך לילדי המקום ונקודות נוספות.

כמו כן הם ביקרו בכיכר נחמיה, המקום בו נרצח הרב נחמיה לביא לפני כשלוש שנים. עו"ד אלדד רבינוביץ' מסר במקום: "אנחנו נמצאים בכיכר נחמיה שקרויה על שם הגיבור קדוש ישראל נחמיה לביא ה' יקום דמו. אנחנו רואים מאחורינו את בית שרון. בית שמסמל יותר מכל את הריבונות הישראלית בתוך ירושלים העתיקה. העיר העתיקה נכבשת לאט לאט, עוד בית ועוד בית, עוד ריבונות ועוד ריבונות. אנחנו חושבים שריבונות זו סוגיה של מדינת ישראל, ריבונות זו סוגיה של גאולת ירושלים. צריך להחיל את הריבונות באמת ושלא תהיה כאן חצר אחורית", מסר.

משם המשיכו ראשי המפלגה לכותל הקטן ונשאו תפילה להצלחת עם ישראל ולהצלחת המפלגה. את הסיור חתמו בביתו של עו"ד רבינוביץ' בכפר התימנים שם הוא מתגורר מזה כעשור לאחר שבתים במקום נגאלו על ידי יהודים.

מפלגת נעם העיר העתיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד