י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שבועיים אחרי

נעצר חשוד בתקיפת חמיו של הזמר המפורסם

אנחת רווחה בשכונת קראון הייטס. הבוקר נעצר חשוד בתקיפתו של ר' אברהם גופין, חמיו של הזמר בני פרידמן - לפני כשבועיים בפארק מקומי | ר' אברהם אושפז במצב קשה 

נעצר חשוד בתקיפת חמיו של הזמר המפורסם
אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר שפצע קשות את חמיו של הזמר בני פרידמן מקראון הייטס, לאחר שהשליך לעברו סלע - נעצר הבוקר (חמישי) לאחר מעקב משטרתי וצפייה במצלמות האבטחה באזור. גורם במשטרה אמר לאתר Yeshiva world news כי "הגבר נלקח הבוקר למעצר".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הרב אברהם גופין, בשנות השישים לחייו, הותקף קשות לפני שבועיים בפארק מקומי בקראון הייטס קצת לפני השעה 08:00 בבוקר. בעת שביצע פעילות ספורטיבית הוא הותקף על ידי אלמוני שהלשיך לעברו לבנים או סלעים. הוא הצליח להיאבק מעט, אנשים אחרים שהיו בפארק נחלצו לעזרתו - ורדפו אחרי האיש שהצליח להיעלם. הוא פונה לבית החולים עם פגיעות קשות בעיקר בפניו.

עד ראיה שתיעד את התוקף, מסר את התיעוד למשטרה, וזו פרסמה את התיעוד כדי לנסות להביא ללכידתו. דבר שלקח שבועיים, הזמר בני פרידמן סיפר לחדשות ABC לאחר האירוע, ואמר כי "חמי אמר לי שהבחור צעק עליו משהו כמו יהודי מלוכלך". עדי ראייה דיווחו כי האיש ניסה לתקוף אנשים רבים בפארק.

מתנדב ארגון 'הצלה' בשכונת קראון הייטס, ראה את הקרבן עם דם על פניו וקרא לעזרה מחבריו. הקרבן הובהל לבית החולים עם פגיעה קשה בפנים, כולל שניים משיניו הקדמיות - שנשברו. המשטרה מסרה אז כי לא היה שום שיח בין החשוד לקרבן לפני התקיפה.

בני פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד