י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אירוע חמור ביותר

הנהג המופרע השאיר את האמא באמצע הדרך

נהג אוטובוס של חברת 'נתיב אקספרס' שלקח נוסעים מביתר עילית ליישוב מירון. סירב לעלות חזרה נוסעת חרדית לאוטובוס שילדה בתוכו והשאיר אותה באמצע הדרך ובהמשך השליך מהחלון מכשיר טלפון של נוסע

הנהג המופרע השאיר את האמא באמצע הדרך
התינוק שאמו נשארה באמצע הדרך צילום: צילום מסך

הנסיעה היום (שישי) בקו 967 של חברת 'נתיב אקספרס' מביתר עלית ליישוב מירון החלה כרגיל. באמצע הנסיעה, עצר הנהג להתרעננות כמקובל, בתחנת 'אלונית' שבכביש 6 למשך כרבע שעה.

כשרצה להמשיך בנסיעה, ביקשה אשה עם שני ילדים לעלות חזרה לאוטובוס, אך הנהג אמר שכיוון שהוא כבר סגר את הדלתות הוא אינו מוכן לפתוח אותן שוב.

בעלה, שהיה על האוטובוס יחד עם תינוק קטן, ביקש מהנהג לפתוח את הדלת ולעלות את אשתו והילדים, אך הנהג לא שעה לבקשותיו ופתח בנסיעה פרועה תוך סיכון חיי הנוסעים והשארת האשה והילדים באמצע הדרך.

הנוסעים ההמומים הקימו קול זעקה והתקשרו למשטרה, ובתגובה תפס הנהג את הפלאפון של אחד הנוסעים והשליך אותו לכביש תוך כדי נסיעה.

ר. נוסע חרדי שהיה על האוטובוס סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "זה היה פשוט מפחיד. התינוק שנשאר באוטובוס בכה "אמא, אמא", והנהג פשוט אטם את האוזניים והשאיר את האמא באמצע הדרך. גם כשביקשנו ממנו לעצור, הוא צעק עלינו להיות בשקט ונסע בפראות תוך חציית נתיבים וסיכון חיי הנוסעים".

פנינו לבקשת תגובה מהחברה, אך היא טרם הגיעה

נתיב אקספרס ביתר עילית כביש 6

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד