ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
רגע לפני

סכנת השאננות יכולה להיות בכייה לדורות

פעיל ש"ס אבשלום (אברשה) אוחיון, מסביר במאמר מיוחד את החשיבות העצומה של הבחירות הקרובות ומזהיר מסכנת השאננות

סכנת השאננות יכולה להיות בכייה לדורות
אריה דרעי בכנס ש"ס בחולון צילום: אהרן קורן, פלאש 90

אנוכי הקטן לא צריך למנות ולו סיבה אחת, שהרי התורה כבר ציוותה עלינו לשמוע בקול החכמים, ומי רואה אותם, זקני הדור, ראשי השבטים יוצא ואינו יוצא? הם - שכולם תורה, שכל דקה בחייהם מחושבת, שעול הכלל והפרט על ראשם, מקדישים שעות רבות מזמנם, נותנים עצמם ימים ולילות להצלחת מערכת הבחירות, הם לא צעירים כמונו, אבל הם ממש עומדים בצמתים, תחת שמש קופחת, ומניפים את דגלה של ש״ס - 'מי לה׳ אלי', בכל רחבי הארץ. מי אנו שנתעצל מלפעול? מניין לנו הפריבלגיה?

זה פשוט מדי מכדי לכתוב את זה.

אולם הפעם, החשיבות לפעול בכל הכח ולגייס עוד ועוד מצביעים, חשובה פי כמה וכמה מכל מערכת בחירות.

כזכור, לא לפני הרבה זמן נערכו בחירות, שבסופם פוזרה הכנסת על בסיס דרישותם של ליברמן, שעיקרן הוא אחד: לעקור הכל! פרעה גזר רק על הזכרים, אבל הם רוצים לעקור הכל!! אני מזכיר שזו הסיבה שהלכנו לבחירות חוזרות!

היטיב להגדיר זאת הרב אריה דרעי: "משאל עם" - מדינה חילונית או מסורתית.

אלו בחירות, שתוצאותיהם יכריעו איך יראה המרחב הציבורי בישראל. ושלא תחשבו לרגע, שבראש מעייניו של ראש הממשלה נמצא העימות הפנימי דתיים-חילונים, אלא שש״ס גדולה תתדחוק את העימות הזה לשוליים, כי לנתניהו יהיה גוש גדול לימינו, שיאפשר להקים ממשלה ללא שונאי ישראל.

אולם, בבחירות הללו יש עוד נקודה: על מי תוטל הרכבת הממשלה. להזכירכם שוב, אלו בחירות חוזרות. כשהנשיא יישאל על מי להטיל את הרכבת הממשלה, הוא יחפש כל תירוץ להימנע מלהטיל מלאכה מורכבת זו, על מי שכבר כשל בפעם שעברה, כך שמספר הממליצים הוא קריטי, וגודלן וכוחן של המפלגות החרדיות הוא חשוב ביותר!

ברור לנו, שאם לגנץ-לפיד תהיה אפשרות להרכיב ממשלה ללא החרדים, אזי שחודש כסליו הבעל״ט רחוב ז'בוטינסקי בבני ברק יהיה פקוק גם בשבת מהתחבורה הציבורית, ומחיר בשר גלאט יעלה פלאים, כי יש סיכוי שכמו ב״מדינות נאורות״ אחרות, תיאסר שחיטה כשרה גם בארץ-מטעמים ״הומניים״, ובארץ ישראל יתחילו לשחוט בשר כשר, לפי ההלכה -במרתפים חשוכים, זכר לימים אפלים של העם שלנו תחת עריצים אכזריים.

והכי חשוב! גם בימין וגם בשמאל מבינים, שתוצאות הבחירות הן ממש גבוליות. בעם אומנם יש רוב לימין המסורתי, אבל לכנסת בוחרים כל אזרחי המדינה, בהם גם הערבים, על כן כולם מבינים שההכרעה בבחירות אלו, תקום ותיפול על אחוז הצבעה.

זוהי מלחמה על כל קול. לא לשכנע! קודם להביא-לסחוב לקלפי ביום הבחירות-את המשוכנעים כבר.

גם אנחנו, מבינים את החשיבות! בימים הקרובים הולך להיות ״בליץ״ על דעת הקהל! משמאל ע״י העבודה-גשר הכאילו חברתית, מימין הליכוד נראה צמא מאוד ועוד סכנות אורבות.

בכדי שביום שלישי, אחרי יום מפרך, וחודש סוחט, ולאחר ימים ולילות בלי שינה, לא נקום לבוקר רביעי עם חלום בלהות, נותרו לנו עוד שלושה ימים - מלחמת שלושת הימים! מלחמה על הבית, על העתיד, על הרחוב!
אסור לנו להיות שאננים.
מחיר השאננות - בכייה לדורות.

תנועת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד