י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
יומיים בלבד לבחירות

בשורה ליהדות התורה: נעם הודיעה על פרישתה; "כאן כדי להישאר"

יומיים בלבד לבחירות: הלחץ על מפלגת 'נעם' גובר ואנשי המפלגה הודיעו כי הם פורשים מהמירוץ • מנגד: במפלגה מעדיפים שלא להביע תמיכה במפלגה ספציפית • גורם ב'עוצמה יהודית': "פרישת מפלגת 'נעם' - ניצחנו את הבחירות" • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים בפרסום ראשון

בשורה ליהדות התורה: נעם הודיעה על פרישתה; "כאן כדי להישאר"
מפלגת נעם צילום: בחדרי חרדים

בכינוס פעילים גדול אותו תערוך מפלגת נעם היום (ראשון) בשעה 16:00 במלון רמדה בירושלים - המפלגה צפויה להודיע על פרישתה מהמירוץ לכנסת ה-22.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מפלגת נעם עדכנה את חברי הכנסת מיהדות התורה, לאחר שהם ניהלו איתה מגעים, כי היא לא מתכוונת להביע תמיכה במפלגה ספציפית - מה שאומר שהקולות שלה יתחלקו בעיקר בין 'עוצמה' ל'יהדות התורה', צעד שעשוי לחזק את דעתו של בן גביר שלא לפרוש.

ואכן, גורם בכיר בעוצמה יהודית אומר בשיחה ל'בחדרי': כי המשמעות של פרישת נעם פירושה - "ניצחנו את הבחירות".

ממפלגת נעם, שהצליחה לגייס אלפי תומכים במבצע ההתפקדות שערכה, נמסר כי היא "רואה בקמפיין "הצלחה משמעותית". על אף הדילים השונים שהוצעו ע"י מפלגות שונות, היא פורשת ללא הסכם וללא תמיכה באף מפלגה".

"אין ספק כי זו הצלחה אדירה", אומר הרב דרור אריה יו"ר המפלגה, "הצלחנו בסיעתא דשמיא, להביא לקדמת סדר היום את הסיפור שכולם מנסים להשתיק ולהעלים. הצלחנו באמצעות אלפי מתנדבים, לחשוף בפני עם ישראל את הנסיון של גורמים זרים להשתלט על המדינה ולפרק את ערכי היסוד שלנו כעם וכמדינה".

ההחלטה התקבלה בדקות האחרונות ע"י רבני התנועה, שקיבלו סקירה מפורטת המבוססת על סקרים ומחקרי עומק וכן על רשימת החותמים, שהצהירו כי יתמכו במפלגה במידה ויתברר כי היא עוברת את אחוז החסימה.

התמונה שהוצגה לרבנים היא כי ישנו בלוק יציב של כ-70 אלף תומכים, ועוד כ-250 אלף מתלבטים.

"הקילומטרז' שעשינו בחודשיים הוא לא פחות ממדהים", אומרים במפלגה, "מפלגה חדשה שאיש לא הכיר הפכה לאחת המפלגות המדוברות ביותר במערכת הבחירות. ומה שיותר מדהים היא העובדה, שעל אף שהעזנו לומר את האמת שכולם פוחדים לומר, המסרים שלנו גרפו את תמיכתם של מאות אלפים".

במפלגה מתייחסים לפער שנותר כדי להגיע לאחוז החסימה: "יש לנו אמונה גדולה בדרך, אך הזמן הקצר שעמד לרשותנו, לא הותיר לנו אפשרות לשכנע את התומכים והמתלבטים ביכולת של המפלגה לעבור את אחוז החסימה והמשימה הזו עוברת לבחירות הבאות" מסר עו"ד אלדד רבינוביץ' מספר 2 ברשימה.

באופן מפתיע המפלגה לא מפרקת את המטה, ולא מפנה את המשרדים ששכרה בירושלים: "נעם כאן כדי להישאר. נמשיך את הקמפיין ואת העברת המסרים גם מחוץ לכנסת ונתחיל מהיום בערב להיערך לקראת הבחירות הבאות" מוסר יו"ר המפלגה.

כאמור, המפלגה תקיים היום (א') כנס פעילים גדול בשעה 16:00 במלון רמדה בירושלים.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד