י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חשבתם שלא יהיו עוד בחירות בשנה זו? תנו לנו לחדש לכם

מערכת הבחירות השניה בשנה זו, אשר צפופה מאי פעם לקודמתה, עומדת לחלוף על אזרחי ישראל, אך בזאת לא תמו הבחירות שלכם לשנה זו. רגע לפני פתיחת שנת הלימודים האקדמית 'המכללה ירושלים' קוראת לכם לנצל את ההזדמנות האחרונה ולבחור באחד ממסלולי הלימוד המתאימים לכם • בחירות ללא מחלוקת? קראו בכתבה הבאה

חשבתם שלא יהיו עוד בחירות בשנה זו? תנו לנו לחדש לכם
המכללה ירושלים צילום: יוסי קליין

שנת הלימודים נפתחה לא מכבר בבתי הספר בכל רחבי הארץ, והעלתה שוב לסדר היום את חשיבותם של המורים בעיצוב פני הדור הבא. אם פניכם לעשייה חינוכית אתם ודאי רוצים לבחור במוסד לימודים אשר יעניק לכם את ההכשרה הטובה ביותר לצד שמירה על העולם הערכי שלכם. אנחנו מצאנו! המכללה ירושלים.

המכללה ירושלים, בית של מצוינות אקדמית באווירה תורנית שמחה להציג בפניכם מבחר עצום של מסלולי לימוד בתחומי: מתמטיקה (שילוב מדעי המחשב), אנגלית, מדעי הטבע, תנ"ך ומחשבת ישראל, הגיל הרך, החינוך המיוחד, מוסיקה, משאבי למידה, אשכול ייעוץ ותוכנית רג"ב - מצוינות להוראה, אשר יעניקו לכם תואר B.Ed מוערך ונחשב בקרב מנהלים ומעסיקים, שיפתח לכם דלתות בשוק העבודה ויתן לכם יתרון משמעותי בהמשך דרכיכן המקצועית.

שפע מסלולי הלימוד מקשה על הבחירה שלכם? במקרה הזה ריבוי האפשרויות נועד על מנת לתת לכל אחד ואחת מהלומדים להתמחות בתחום המקצועי המדויק לו.

לצד הלימודים הסדירים לתואר ראשון קיימים במכללה גם לימודי המשך בתשעה (!) מסלולים שונים: לימודי קודש, אנגלית, חינוך מיוחד, מתמטיקה, ביולוגיה וכימיה, משאבי למידה,  מוזיקה, הגיל רך ומדעי המחשב. לימודי ההמשך מיועדים למורות בכירות בעלות תעודת הוראה המעוניינות להשלים לימודיהן לתואר ראשון, לנשים בעלות תואר ראשון שרוצות לעשות הרחבה לתעודת הוראה, ואלו שכבר בעלות תואר ותעודת הוראה תוכלנה להרחיב את ההסמכה ולקבל תעודת הוראה נוספת.

בנוסף מוכרים לימודי ההמשך כגמולי השתלמות למורות שיש להן ותק של מעל שנתיים, ותיק במשרד החינוך.

במכללה ירושלים - בוחרים בהפרדה מגדרית!

כל מסלולי הלימוד במכללה ירושלים מתקיימים בנפרד לגברים ולנשים. הלימודים מתבצעים תוך מחויבות עמוקה לעולם התורה והמצוות ובהקפדה יתרה על ערכי היהדות וההתאמה למגזר החרדי. ברוח זו ייסדה המכללה תוכנית לבוגרי ישיבות המכונה: תוכנית הר"מים. בתוכנית ייחודית זו ניתן להשיג תואר בתוך שנתיים-שלוש שנים, תוך הכרה בלימודים תורניים קודמים של הלומדים.

תכנית נוספת לבוגרות סמינר מאפשרת ללמוד יום אחד בשבוע  במשך 3 סמסטרים ולקבל תואר במקצועות קודש-חינוך, הגיל הרך והחינוך המיוחד. כל זה ללא השלמת בגרויות ובקבוצה סגורה וייחודית. למעוניינות, נפתחה גם קבוצה של לימודי ערב בקודש-חינוך.

אתם כבר עוסקים בתחום ההוראה? גם אתם בחרתם נכון!

מתוך אמונה גדולה בפיתוח עובדי הוראה קיימות במכללה מגוון תוכניות לתואר שני בחינוך, בהתמחויות הוראת מחשבת ישראל ותורה שבעל פה, ניהול וארגון מערכות חינוך והוראת המדעים/מתמטיקה.

התואר השני יהווה עבורכם אפיק להעשרת הידע המקצועי שלכם, ויעניק לכם אפשרות לקידום מקצועי.

בנוסף, קיימות מגוון סדנאות, קורסים מרתקים, מרכז סימולציה המדמה דילמות מעולם הניהול והחינוך ועוד.

גם בבית הספר להשתלמויות של המכללה ניתן למצוא קורסים אשר יעניקו לכם פיתוח מקצועי תוך הקפדה על רמה אקדמית גבוהה, והכל במעטפת ערכית תורנית של צוות המכללה.

לעוסקים בתפקידי ניהול מוצעות מגוון השתלמויות בבית הספר למנהלים של המכללה -  מנו"ף.

רבים מהקורסים מוכרים לגמול השתלמות כך שהבחירה של מורים להתקדם מקצועית במכללה ירושלים היא הנכונה ביותר.

בוחרים להעשיר את הידע שלכם במגוון תחומים אחרים?

בבית הספר להשתלמויות של המכללה ירושלים תוכלו למצוא מגוון קורסים מרתקים בתחומי CBT, NLP, קאוצ'ינג וליווי רוחני בזמן משבר, גוף נפש, אומנות וקולנוע, מרכז תרבות תורני, קורסים לבני 50 פלוס, קתדרה לנשים בגיל ה"זהב", מכון ללימודי שואה ועוד.

אל תפספסו את ההזדמנות האחרונה להירשם ללימודים וליהנות כבר בשנה הקרובה מלימודים מעשירים, מפיתוח מקצועי ואישי ומלימודים באווירה תורנית שמתאימה לכם. הצטרפו לאלפי הגברים והנשים מהמגזר החרדי שכבר בחרו נכון. כי ההזדמנות לבחירות האלה תחזור רק בשנה הבאה.

לפרטים נוספים >>> 02-6750911

המכללה ירושלים לימודים לימודי הוראה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד