י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתקפה חריפה

שקד נגד נתניהו: "ביבי לא רוצה אותנו בגלל סביבתו הקרובה"

כשאנחנו פסע מיום הבחירות ובצל החשש כי תאבד קולות לראש הממשלה בנימין נתניהו, פצחה היום שרת המשפטים לשעבר ויו"ר 'ימינה' איילת שקד במתקפה חריפה נגד המאמץ של ראש הממשלה 'לשתות' מנדטים ממפלגתה • "לא מתכוונים להידרס תחת גלגלי המשאית של נתניהו"

שקד נגד נתניהו: "ביבי לא רוצה אותנו בגלל סביבתו הקרובה"
נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושבת ראש מפלגת 'ימינה' איילת שקד, העבירה שידור חי בפייסבוק ובו תקפה קשות את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלדבריה נטפל דווקא למפלגתה מכל המפלגות בגוש הימין.

בדבריה אמרה שקד, כי "הסיבה היחידה שנתניהו הולך לנו על הראש היא שהוא רוצה לראות אותי ואת רשימת הימין הכי אידיאולוגית, את הציונות הדתית, קטנים, עלובים ולא משפיעים".

שרת המשפטים לשעבר הודיעה נחרצות, כי "הפעם הזו חבריי לרשימת 'ימינה' ואני בראשם, לא מתכוונים להידרס תחת גלגלי המשאית של נתניהו".

בהמשך העלתה שקד את הטון ועברה להאשים את נתניהו בשנאה אישית כלפיה: "אנחנו שואלים את מצביעי הימין למה נתניהו תוקף אותנו ולא את ש"ס ויהדוה"ת ולא נלחם בליברמן. נתניהו לא רוצה בנו וזאת בעצת "סביבתו הקרובה" בגלל איבה לא מוסברת שיש להם כלפיי ולא אכנס למחוזות צהובים".

עוד הוסיפה איילת שקד בהתייחסה לשרבוב שמה בהקלטות נתניהו - קרא: "הצעקות על איוב קרא שהעיז לשתף פעולה אתי הם מעט שבמעט, עברתי ניסיונות רדיפה בלתי פוסקים. מגיע לימין ולציונות הדתית הרבה יותר".

בליכוד מיהרו להגיב לדבריה של שקד ואמרו: "למרבה הבושה הספין של סמוטריץ׳-שקד ובנט כבר הוכחש על ידי ממשל טראמפ".

"גם שקד, שרק לפני חודשיים עוד ניסתה להצטרף לליכוד, יודעת שזה לא משנה אם המפלגה שלה תקבל מנדט יותר או פחות, אבל אם הליכוד לא תהיה המפלגה הכי גדולה - נקבל ממשלת שמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות".

איילת שקד בנימין נתניהו מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד