ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
12 שעות אחרי

ריבלין נענה לדרעי ומגנה את ליברמן ולפיד

בעקבות פנייתו של דרעי לנשיא המדינה בדרישה שיגנה את השיח הפוליטי המסית והאגרסיבי של חלק מהמפלגות נגד הציבור החרדי ולא יגן רק על הציבור הערבי - הנשיא ריבלין נענה והשיב: "אני כואב את הפסילה של ציבורים בישראל, בתוכם הציבור החרדי"

ריבלין נענה לדרעי ומגנה את ליברמן ולפיד
ריבלין ודרעי צילום: פלאש 90

12 שעות לאחר שיושב ראש ש"ס השר אריה דרעי תקף את נשיא המדינה ראובן ריבלין  כשטען כלפיו כי הוא מגנה ההתקפות רק כשהן נגד הערבים - נשיא המדינה נענה לקריאתו ומגנה את ההתקפות של הפוליטיקאים כנגד הציבור החרדי.

בהודעה ששיגר בעקבות קריאתו של דרעי כתב נשיא המדינה: "ידידי הרב אריה, מי שמכיר אותי, כמוך, יודע היטב כמה אני כואב את הפסילה של ציבורים בישראל, בתוכם הציבור החרדי, ואת רמת השיח הקשה שאליו הובלנו במערכות הבחירות האחרונות".

ריבלין ממשיך בפנייתו הישירה לדרעי, "אין בקיא ממך גם בפעילות היוצאת מבית זה, חלקה יד ביד איתך לביסוס השותפות בין החברה החרדית וכל שבטי ישראל".

"בגילי", הוסיף ריבלין, "אני עדיין זוכר את ימי 'בלי חירות ובלי מק"י', וכואב מה שנדמה כתזכורות כואבות מצדדים שונים במפה הפוליטית לאותן אמירות שאז כמו היום היו מגונות בעיניי".

"בימים אלו של חודש אלול ותקופת בחירות, בחרתי לנהוג כמאמר הנביא עמוס 'המשכיל בעת ההיא ידום".

כזכור, בכינוס אמש תקף דרעי את נשיא המדינה באומרו, כי "כשמדברים נגד הערבים נשיא המדינה הראשון שיוצא ומתקומם.. אבל כשפוסלים כאן את כל היהדות והמסורתיים במדינת ישראל הוא שותק", לטענת דרעי "אנחנו לא פוסלים אף אחד. אבל כשפוסלים כאן את כל היהדות את כל המסורתיים במדינת ישראל. מה זה ממשלה חילונית?"

ראובן ריבלין אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד