י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ברגע האחרון

עוד תמיכה ב'עוצמה יהודית': "האלטרנטיבה היחידה"

בעקבות פרישת 'נעם', חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג מעביר את תמיכתו ל'עוצמה יהודית': "היא האלטרנטיבה היחידה למי שדוגל בדרך של "ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל"

עוד תמיכה ב'עוצמה יהודית': "האלטרנטיבה היחידה"
אריה קינג עם יצחק וסרלאוף צילום: באדיבות המצלם

בעקבות פרישתה היום (ראשון) של מפלגת 'נעם', הודיע חבר מועצת עיריית ירושלים, יו"ר סיעת 'מאוחדים', אריה קינג, על תמיכתו בבחירות במפלגת 'עוצמה יהודית'.

קינג נפגש היום במשרדו שבעירייה עם מועמד מקום 3 ב'עוצמה יהודית', יצחק וסרלאוף, והביע בפניו את התמיכה במפלגה.

בפוסט שפירסם קינג בדף הפייסבוק שלו, כתב קינג: "לאחר שמפלגת נעם הסירה את מועמדותה בבחירות הקרובות, נותרה מפלגה אחת רלוונטית למי ששלמות ארץ ישראל בכלל וירושלים בפרט חשובה לכל חבריה. חברי מפלגה אחת בלבד, מבינים שזאת האדמה שניתנה לנו להתנחל בה, לרשת אותה ולשבת בה ולא להתפשר על רגב מאדמתה. זו גם המפלגה היחידה שלא תוותר על אף בת / בן מהעם היהודי ותעשה ככל שעל ידה להיאבק בהתבוללות של בני עמנו בארץ ובאופן כללי תיאבק על דמותה היהודית של מדינת ישראל".

עוד כתב קינג: "עוצמה יהודית היא האלטרנטיבה היחידה למי שדוגל בדרך של "ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל". בכל שאר המפלגות יש מועמדים שכבר הוכיחו בעבר (חלקם יותר מפעם אחת) שטובתם האישית חשובה וקודמת לשלמות הארץ ולתורת ישראל".

קינג חתם בברכה: "שאו ברכה והצלחה. הצלחתכם, נחוצה למען כינונה של ממשלת ימין ולמען קיומו של ייצוג ימני אמיתי ובלתי מתפשר בכנסת הבאה עלינו לטובה. ה' עימכם".

עוצמה יהודית אריה קינג בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד