י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הסרטון המלא בשקרים והסתה

עד מחר: השופט מלצר הורה ל'טיב טעם' להגיב לעתירת ש"ס

שעות ספורות לאחר עתירתה של תנועת ש"ס נגד הקמפיין הפרסומי של חברת 'טיב טעם' אשר עובר לטענתה, על חוק מימון מפלגות, הורה השופט מלצר לחברה להגיש את תגובתה עד מחר בשעה 11:00 • במה מדובר?

עד מחר: השופט מלצר הורה ל'טיב טעם' להגיב לעתירת ש"ס
סניף של רשת 'טיב טעם' צילום: Hagit Rabinowitz/Flash90

תנועת ש"ס עתרה היום (ראשון) לשופט חנן מלצר, יו"ר וועדת הבחירות, כנגד הקמפיין הפרסומי של חברת 'טיב טעם', הקורא להציל את סניף רמת החייל בתל אביב מפני הסגירה שלו, עליה החליט רון חולדאי. עלות הקמפיין הדיגיטלי הינו 800 אלף ש"ח.

בסרטון קוראת החברה, בעקיפין, לצאת להצביע. הסרטון מלא בשקרים וממשיך את קו ההסתה של מפלגות השמאל כלפי החרדים והיהדות. שכן הסניף נסגר בהחלטה של ראש העיר (המשתייך למחנה השמאל) וללא כל קשר לחוק המרכולים. כמו כן 'טיב טעם' מקימה בקמפיין מאגר מידע בלתי רשום בניגוד לחוק הגנת הפרטיות שהינו עבירה פלילית.

אי לכך תנועת ש"ס הגישה באמצעות חבר הכנסת משה ארבל ועו"ד ישראל באך, עתירה דחופה לשופט מלצר בבקשה להסיר את הסרטון שעובר על חוק מימון המפלגות.

ממפלגת ש"ס נמסר: "כך אלו המומחים בשיווק החזיר, מראים עצמם כפועלים באופן לגיטימי בעבור בית עסק, אך בפועל עוברים בריש גלי על הוראות החוק הברורות. כמאמר רש''י: עשו היה נמשל לחזיר שנאמר: "יכרסמנה חזיר מיער". והחזיר הזה כשהוא שוכב פושט טלפיו לומר: "ראו שאני טהור!" כך אלו גוזלים וחומסים ומראים את עצמם כשרים".

יו"ר וועדת הבחירות מלצר הורה ל'טיב טעם' להשיב לעתירה עד מחר בשעה 11:00 בבוקר.

תנועת ש"ס חנן מלצר טיב טעם בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד