ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר הפרישה מהמירוץ

קרב בין 'יהדות התורה' ל'עוצמה יהודית' על קולות מצביעי 'נעם'

קרב אימים מתקיים בשעות האחרונות בין 'יהדות התורה' ל'עוצמה יהודית' על קולות תומכי 'נעם', לאחר שזו הודיעה על פרישה מהמירוץ • פרוש: "הקרובים ביותר לאותם דברים שחשובים לרב ולמפלגת נעם זה דווקא יהדות התורה" • 'עוצמה': 'עוצמה יהודית' היא הבית עבור מצביעיה

קרב בין 'יהדות התורה' ל'עוצמה יהודית' על קולות מצביעי 'נעם'
אנשי נעם בכותל צילום: באדיבות המצלם

לאחר שמפלגת 'נעם' הודיעה מוקדם יותר היום (שני) על פרישה מהמירוץ לכנסת ה-22, ורבניה סירבו להביע תמיכה באחד מהמפלגות הקיימות - קרב אימים מתקיים בשעות האחרונות בין 'יהדות התורה' ל'עוצמה יהודית' על קולות תומכי 'נעם'.

סגן השר מאיר פרוש פרסם סרטון מיוחד בו הוא קרא למצביעי 'נעם' לתמוך ב'יהדות התורה', שאמר: "אני מכיר את הנושאים שקרובים לליבכם, אני מכיר היטב", שלטענתו, "הקרובים ביותר לאותם דברים שחשובים לרב ולמפלגת נעם זה דווקא רשימת יהדות התורה".

גם חבר הכנסת ישראל אייכלר אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי "רק 'יהדות התורה' תעמוד על משמר קדושת הכותל. 'יהדות התורה' נלחמה ותמשיך להילחם בעוז נגד הנסיונות של ארגוני הרפורמים להניח את כף רגלם במקום הקדוש ולטמא אותו".

חבר הכנסת יצחק פינדרוס אמר מוקדם יותר היום; "אני שמח שקולות נעם לא ילכו לאיבוד הם ימצאו בית ביהדות התורה לדעותיהם אני מזדהה לחלוטין עם רוב הדברים שהם העלו הסכנה הנוראית מהרפורמים קדושת הבית גרות על ידי הרבנות נשואין וגירושין על ידי הרבנות , אך השאננות מדאיגה מאד".

מנגד, ב'עוצמה יהודית' אומרים ל'בחדרי חרדים' כי, "מצביעי מפלגת נעם שייכים לציונות הדתית וככאלה אין סיכוי שיצביעו ליהדות התורה. ביהדות התורה כזכור היו בים המלח בזמן ההצבעה על חוק ההתנתקות, בעוד אחד מן הערכים החשובים ביותר של מצביעי נעם הוא שלמות ארץ ישראל – הנושא העומד בראש מעייניה של עוצמה יהודית".

עוד אומרים ב'עוצמה יהודית' כי "אף בשאר הנושאים המוצבים כדגלה של נעם, 'עוצמה יהודית' היא הבית עבור מצביעיה. אנו נאבקנו נגד קיומם של מצעדי הגאווה בירושלים עוד בראשיתם, ובבחירות האחרונות, הרפורמים, ביקשו לפסול מפלגה אחת בלבד – עוצמה יהודית, כי הם יודעים שאנו המפלגה היחידה שנושאת את האמת התורנית ללא פשרות".

ב'עוצמה יהודית' מוסיפים: "אנו נהיה המפלגה היחידה בכנסת שתיאבק על ערכי המשפחה היהודית, תיאבק ברפורמים, תוציא את ארגוני הקרן החדשה ממערכת החינוך, ותשמור על דמותה היהודית של מדינת ישראל כמדינה יהודית".

מפלגת נעם פרישה עוצמה יהודית יהדות התורה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד