י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ומי נבחר להיות הקברן?

השעות האחרונות: האסטרטגיה של 'כחול לבן'; 'העבודה' תרוסק?

ב'כחול לבן' לא יסתפקו הפעם בתיקו כניצחון, ובמסגרת המאמצים לגבור על המפלגה היריבה, החליטו אסטרטגית להרחיק לכת עד כדי ריסוק המפלגות הקטנות בשמאל ללא רחם | מי שנשלח לבצע את הקבורה ההיסטורית, הוא מס' 2 ברשימה | האם המשימה תצליח? השעות יגידו

השעות האחרונות: האסטרטגיה של 'כחול לבן'; 'העבודה' תרוסק?
יאיר לפיד עם עמיר פרץ בכנסת צילום: פלאש 90

למרות כמה מהסקרים האחרונים שהעריכו כי מפלגת 'העבודה' נמצאת בסכנת הכחדה, כשהיא מתנדנדת סביב אחוז החסימה, לאחר שבבחירות 2015 הביאה הישג בדמות של 24 מנדטים בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני ובבחירות 2019 מועד א' התרסקו לששה מנדטים בלבד בראשות אבי גבאי, שפרש בעקבות התוצאה העגומה, ב'כחול לבן' לא מגלים חמלה והחליטו להעביר את המפלגה שייסדה את המדינה אל מדפי ההיסטוריה.

על פי דיווחו של הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11', ב'כחול לבן' החליטו באופן סופי לעשות את כל המאמצים בכדי "למחוק" סופית את מפלגת 'העבודה-גשר' בראשות עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס מהמפה הפוליטית. ההחלטה התקבלה בישיבת אסטרטגיה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון ומי שהופקד לבצע את המהלך הוא חבר הכנסת יאיר לפיד.

"מפלגת העבודה תהיה 'הגשר' של נתניהו לקואליציית 61", זה המסר העיקרי איתו צפויים לנופף ב'כחול לבן' בשעות שנותרו עד לפתיחת הקלפיות. יאיר לפיד כבר החל לחלחל את המסרים בריאיונות האחרונים שלו.

ח"כ יואב סגלוביץ' מפלג 'יש עתיד' ב'כחול לבן', כבר אמר זאת באופן גלוי בכנס בחירות שהתקיים בקיבוץ עינת: "מפלגת העבודה המיתולוגית סיימה את תפקידה ואנשיה צריכים לתמוך בנו".

מפלגת העבודה מפלגת כחול לבן עמיר פרץ יאיר לפיד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד