י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון • החשש וההנחיה

"ליברמן ינסה לעשות פרובוקציות בקלפיות החרדיות"

שעות לפני פתיחת הקלפיות, תדרך הח"כ הנמרץ של 'דגל התורה' את הפעילים והעלה תרחישים אפשריים שהם עלולים להיתקל בהם לאורך יום הבחירות וביקש לנהוג באיפוק כלפיהם | אחד התרחישים, ניסיון של פעילי 'ישראל ביתנו' להתגרות בהם בכדי ליצור שלילי בתקשורת • צפו 

"ליברמן ינסה לעשות פרובוקציות בקלפיות החרדיות"
ליברמן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

פרסום ראשון: במפלגות החרדיות נערכים כראוי ליום הבחירות ולוקחים בחשבון כל תרחיש נפיץ ומעלים חשש כי פעילים מטעם 'ישראל ביתנו' ינסו לעורר פרובוקציות בריכוזים החרדים כדי לסחוף כותרות שיוציאו את המצביעים שלהם לקלפיות בעקבות ירידה בסחף לעבר מפלגתם.

בישיבת מטה שנערכה אמש (שני) אמר יו"ר סיעת 'יהדות התורה' חבר בכנסת יעקב אשר לפעילים במטה המרכזי, "אני מעריך שליברמן ינסה לעשות פרובוקציות מכוונות, לא בשביל 'לפוצץ' או לסגור קלפי, אלא בשביל להרוויח כותרות בשידורי החדשות על עימותים או אלימות בין חרדים לבין עולים מרוסיה".

בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' אומר אשר, "אני אומר את זה מתוך היכרות של הראש של ליברמן. ההנחיה צריכה להיות - לחבק אותם לקרב אותם ולדבר איתם ולא להיכנס לעימותים או ויכוחים בשום צורה", כאשר ההנחייה הזו הועברה לכל מנהלי המטות בריכוזים החרדים בהם קיים חשש לחיכוך.

חבר הכנסת יעקב אשר אמר עוד כי ״איווט הרי סיים את הקמפיין שלו בנחיתה תלולה והוא ינסה להתאושש בכל מיני דרכים כאלה, ככה הוא עושה מול הליכוד וככה ינסה לעשות מול החרדים ואנחנו לא נספק לו את זה".

יעקב אשר דגל התורה יום הבחירות ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד