י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חשש כבד במפלגות החרדיות

"זה לא גוועלד, זה אמיתי; שלא נבכה בלילה"

בסיור שעורכים ביום הבחירות יו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן יחד עם חבר הכנסת אורי מקלב, הם הגיעו לעיר באר שבע ושם סיפרו לכתב 'בחדרי' על החשש הכבד ליום שאחרי בגלל העלייה הדרמטית באחוזי ההצבעה בציבור הכללי

"זה לא גוועלד, זה אמיתי; שלא נבכה בלילה"
מקלב וליצמן צילום: שלומי כהן

בעקבות אחוזי ההצבעה הגבוהים שנרשמו עד כה בריכוזים החרדים, מגיע נתון דרמטי שמראה על עלייה דרמטית בהצבעה בריכוזים החילונים ובשל כך קיים חשש גדול בקרב הסיעות החרדיות שעשויות להיפגע יחד עם גוש הימין כולו, במקרה שאחוז ההצבעה יהיה גבוה ויגדיל את מחירו של המנדט.

בסיור בעיר באר שבע אומר סגן שר הבריאות ויו"ר 'יהדות התורה' יעקב ליצמן ל'בחדרי חרדים', כי "אנחנו נמצאים כרגע בבאר שבע, יש פעילות אבל במצב לא טוב, יש אצל איווט ליברמן קריאה שכולם יצאו בכל הכוח להצביע נגד המגזר החרדי ממש בשנאת הדת - אנחנו חייבם לחסום את זה" מדגיש ליצמן, "צריך לצאת ולהצביע שלא נצטרך לבכות על התוצאות בערב".

חבר הכנסת אורי מקלב שנמצא לצידו הוסיף לדבריו של ליצמן ואמר; "התעמולה של השנאה וההכפשות כנגד הציבור החרדי בחודשים האחרונים נותנת את אותותיה. היה רוגע בעיני הציבור שידע מה הנציגות עשו לו, היום אנחנו רואים אנשים שמגיעים לקלפי. אחוז הצבעה גבוה" מזהיר מקלב, "זה סימן שצריך להדאיג אותנו מאוד. זאת לא שאגת גוואלד זו קריאת אמת".

סגן השר מאיר פרוש אמר מוקדם יותר היום, "אני קצת מודאג, אני חייב לומר לכם שקיבלנו מידעים בימים האחרונים, שחילונים יבואו באחוזים גבוהים להצביע בכמויות ובמסות. אני מודאג, אני אומר לכם, אני רואה את העבודה שלכם ושל הציבור שלנו ואני אומר לכם צריכים להביא ולהוציא אנשים מהבית".

יעקב ליצמן אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד