י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הדחה פנימית של נתניהו?

פיצול בליכוד: סער שותק; חלק מהשרים מגבים

בצל המתיחות בליכוד והחשש מהדחה פנימית: חלק מהשרים הבכירים בליכוד טרם הודיעו על גיבוי מלא של נתניהו • כל הפרטים

פיצול בליכוד: סער שותק; חלק מהשרים מגבים
סער צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המצב העגום המסתמן על פי תוצאות המדגמים מעלה את החשש עליו דובר רבות טרם הבחירות וממנו חוששים בסביבת נתניהו - מהלך של הדחה פנימית בליכוד לטובת מועמד אחר שיוסכם על כולם.

לפי שעה, חלק מהשרים הבכירים בליכוד טרם הודיעו כי הם מגבים את נתניהו. ביניהם גם 'ידידו' משכבר הימים, גדעון סער והשר גלעד ארדן.

לעומתם, היו שרים שמיהרו לגבות את ראש הממשלה. שר החוץ ישראל כץ אמר לפני שעה קלה (שלישי): ״בכוונתנו להמתין לתוצאות האמת, אולם ברצוני להבהיר כבר בשלב זה, כפי שהודעתי בעבר - נתניהו היה ונשאר מועמדו היחיד של הליכוד לראשות הממשלה".

אל כץ הצטרף יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין, שאמר: "כפי שאמרתי לא אחת, אני מציע לראשי המפלגות לא לנסות לקבוע לליכוד מי יעמוד בראשה - כל ניסיון כזה לא יצלח. האחדות היא סוד עוצמתה של הליכוד לאורך השנים והיא תמשיך כך בכל מצב".

השר זאב אלקין גם הוא גיבה את רה"מ בשעתו הקשה: "‏לכל הצוהלים בשמאל שמנסים להתערב ולהכתיב לתנועת הליכוד מי ינהיג אותה כדאי שתפנימו כמה דברים: 1. הליכוד היא מפלגה דמוקרטית (בין האחרונות במדינת ישראל) ובנימין נתניהו הוא יו"ר נבחר של תנועת הליכוד ומועמדנו לראשות ממשלה. 2. לפי תוצאות של כל המדגמים אין לכם יכולת להקים ממשלה בלי הליכוד".

שרת התרבות מירי רגב הודיעה כי "לא תהיה הדחה של נתניהו, כולנו עומדים מאחורי נתניהו - ממליצה להמתין לתוצאות האמת".

 

גדעון סער בנימין נתניהו גלעד ארדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד