ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לא יורד מהעץ

ליברמן מבהיר: "לא יעזרו הצעות או פיתויים"

יו"ר 'ישראל ביתנו' מתייחס הלילה לתוצאות ולממשלה העתידית מבחינתו ומתעקש עדיין על ממשלת אחדות של כחול לבן הליכוד ללא החרדים | ליברמן: "לנו יש רק אופציה אחת של ממשלה לאומית רחבה המורכבת בישראל ביתנו הליכוד וכחול לבן"

ליברמן מבהיר: "לא יעזרו הצעות או פיתויים"
אביגדור ליברמן הערב לאחר המדגמים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר מסע בחירות מלא הסתה נגד המגזר החרדי, יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן רושם הערב ניצחון, כאשר לפחות על פי המדגמים הוא לשון המאזניים. ליברמן הגיע למטה המפלגה ונשא דברים בפני הפעילים באומרו: "כל מה שאמרנו לפני הבחירות, אנחנו אומרים אחרי הבחירות. לנו יש רק אופציה אחת של ממשלה לאומית רחבה המורכבת בישראל ביתנו הליכוד וכחול לבן. היו חלומות שלא נהיה לשון המאזניים אני מתנצל שהצלחנו לאכזב כמה מהפרשנים".

ליברמן המשיך והבהיר: "אנחנו כמובן נשמח להיות חלק ממשלת אחדות, גם בלעדינו זה עדיף מאשר ממשלות צרות. גם בנושא של המנדטים והנושא של המשא ומתן אתם בטח תקראו, אין שום מגעים מבחינתי שהם לא מגעים רשמיים. אל תאמינו למה שתקראו רק לדיווחים רשמיים".

ואין אצל ליברמן בלי קצת הומור, "ברור שבכל מקרה יהיו מגעים מטעם הצדדים, אני חושב שהפעם מותר לנשיא להזמין את ראשי שתי המפלגות לארוחת צהרים, אולי יעשו קבלת שבת ביחד".

הוא שב והדגיש בפני פעיליו, "לא יעזרו הצעות או פיתויים, לא רוטציה, לא תיקים ולא תקציבים אנחנו עומדים במה שאנחנו אמרנו. הייתי ממליץ כבר הערב לנשיא המדינה שהוא הופך לדמות מפתח לא לחכות לפרסום תוצאות הרשמיות אלא מותר באופן בלתי רשמי ביום שישי הקרוב בצהרים גם את ראש הממשלה נתניהו וגם את יו"ר כחול לבן בני גנץ לשיחה לא פורמלית".

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו ממשלת אחדות בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד