י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מרים ידיים

נתניהו מצהיר: נקים ממשלה ציונית חזקה. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שבר שתיקה, חמש שעות לאחר סגירת הקלפיות ונאם בגני התערוכה, "בימים הקרובים ניכנס למו"מ כדי להקים ממשלה ציונית חזקה וכדי למנוע ממשלה אנטי ציונית מסוכנת" • צפו בדבריו

נתניהו מצהיר: נקים ממשלה ציונית חזקה. צפו
בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בשעה 03:15 לפנות בוקר, ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס מחויך לאולם גני התערוכה בתל אביב, לשאת את נאומו לאחר שמסתמן על פי תוצאות המדגמים כי אין לו 61 ממליצים בכדי להרכיב ממשלה עם השותפים הטבעיים.

יו"ר 'הליכוד' נתניהו פתח את דבריו בצרידות ואמר: "חברי בליכוד ושותפי לדרך, כפי שאתם רואים בניגוד לך אני צרוד, זה בא מהיום האחרון וכפי שאתם גם כן יודעים עדיף לאבד את הקול מאשר לאבד את המדינה. באתי לכאן הערב עם רעייתי שרה, כדי לומר לכם: תודה, תודה מעומק ליבינו. אנחנו אוהבים אתכם. אנחנו מאמינים בכם".

"עברנו כולנו מערכת בחירות קשה מעין כמוה. אני רוצה להודות הלילה לשרים ולשרות הליכוד, לחברי הכנסת, עבדנו כתף אל כתף ונעמוד ככה נמשיך במשימות שלפנינו למען הליכוד ולמען מדינת ישראל".

"אמרתי שמערכת הבחירות הייתה קשה, זה לא מילה, אני רוצה להודות למטה הבלתי רגיל שלנו, וכולנו יחד עמדנו במערכה שהייתה על כך מוטה על ידי תקשורת חד צדדית נגדינו וכל כך לא צודקת. זה לא הרתיע אותנו ופעלנו יחד והביאו הישגים".

"אנחנו מחכים לתוצאות האמת, אני מחכה לתוצאות האמת, אבל דבר אחד ברור, מדינת ישראל נמצאת בנקות זמן היסטורי אנו נמצאים בפני אתגרים ביטחוניים ומדיניים ובראשם האתגר הביטחוני מאיראן".

"בשנים האחרונות הבאנו עוצמה ביטחונית, שגשוג כלכלי, ופריחה כלכלית שלא הייתה כמותה במדינת ישראל. אנחנו חייבים להבטיח שההישגים ישמרו בזמן הקרוב. בזמן הקרוב יובא הסכם המאה מנשיא טראמפ והאופן בו יוצג התוכנית תעצב את מדינת ישראל להמשך הדורות. דרוש ממשלה חזקה, יציבה וציונית".

ראש הממשלה נתניהו הוסיף ואמר: "בעת הזאת מדינת ישראל זקוקה לממשלה ציונית. לא תהיה ולא יכולה להיות ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות אנטי ציוניות ששוללות את עצם קיומה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. מפלגות שמאדירות ומהללות מחבלים צמאי דם שרוצחים את חיילינו, אזרחינו".

"שוחחתי הערב עם כל השותפות של הליכוד למחנה הימין. כולן הביעו התחייבות חד משמעית להליכה משותפת. בימים הקרובים ניכנס למו"מ כדי להקים ממשלה ציונית חזקה וכדי למנוע ממשלה אנטי ציונית מסוכנת".

"זהו צו השעה, ממשלה שמאגדת רבים רבים בעם ולא מדירה אף אחת שמאי ענה במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. בעזרת השם נעשה ונצליח", סיים ראש הממשלה לקול תרועת קהל המעריצים.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעה 16:00 (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס את כל ראשי סיעות גוש הימין. בשעה 18:00 את סיעת 'הליכוד'. הפגישות הללו יהיו סגורות לתקשורת.

 

 

בנימין נתניהו הליכוד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד