י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מזעזע: שבעה יתומים עגולים חסרי כל

כי אבי ואמי עזבוני • טרגדיה מזעזעת ומרטיטה: יתומי משפחת דור נותרו לבד בעולם ללא אב ואם וללא משענת • כל לב יהודי חייב להיות שותף בהצלת היתומים

מזעזע: שבעה יתומים עגולים חסרי כל
היתומים נותרו לבד צילום: pixsabay

7 יתומים ללא אב ואם זועקים ומתחננים לעזרתך, אנא תעזור לנו, אין לנו אבא שידאג לנו,אין לנו אמא שתתן לנו נשיקה כשאנחנו יוצאים לבית הספר בכל בוקר....

אנחנו לבד בעולם!!!

לתרומה להצלת נפשות ממש לשבעת היתומים הכנסו לכאן>>

כשהאבא נפטר לפני 4 שנים חשבנו שהעולם מתמוטט, קמנו לבוקר כמעט רגיל, השמש כבר יקדה, אבא ישב ולמד כדרכו ולא ידענו שמשהו נורא ממשמש ובא, הכל היה כ"כ פתאומי, חלום בלהות שאנחנו נמצאים בו עד לרגע זה, אבא שלנו היקר, התלמיד חכם והמתמיד נפרד מאתנו בלי הודעה מוקדמת.

הוא עלה בסערה השמימה והשאיר אותנו כאן בעולם 7 ילדים קטנים עם אמא אחת שבורה וחולה.

אף אחד לא ידע, אפילו הילדים בבית לא העלו על דעתם את מצבה האמיתי של אמא, לא ידענו שהיא חולה במחלה הנוראה מכל, היא דאגה לשדר לנו תמיד חוסן ועוצמה, מנסה למלא את מקומו של אבא ואמא גם יחד,

אבל אחרי כמה שנים של טיפולים מייסרים וניתוחים חוזרים, הנורא מכל קרה,אמא הטובה נפטרה והותירה אותנו לבד, לגמרי לבד בעולם.

כי אבי ואמי עזבוני וה' יאספני...

הילדים הקטנים מסתובבים בבית ומחפשים את אמא, ומה אפשר להגיד להם, הם כבר לא מחפשים את אבא, הם יודעים שאבא כבר לא נמצא,.אבל... איפה אמא? למה היא לא חוזרת הביתה?

לתרומה להצלת נפשות ממש לשבעת היתומים הכנסו לכאן>>

לצערנו הרב, כבר התרגלנו לשמוע על צרות מצרות שונות, אזנינו כבר נסתמה מרוב בקשות ותרומות שונות אשר כל אחד מהם הוא עולם מלא, אבל כאן אין לנו ברירה אחרת, אין מישהו אחר שידאג ליתומים הקטנים, אין אף אחד בעולם שיקח אחריות עליהם...

זאת המצוה שלנו, כולנו נהיה אבא ואמא שלהם, כולנו נתאמץ קצת מעבר ליכולתינו ונעזור ליתומים הקטנים להשתקם, נפתח להם פתח לעתיד טוב יותר, חזק יותר.

ובטוח שאבי היתומים ישלם לכם כפל כפליים נחת אושר ועושר, שידוכים ופרנסה וכל מה שאתם צריכים.

ובקרוב ממש כשנזכה לתחיית המתים, יבואו האבא והאמא ויצביעו עלינו בידם, הנה הם הצדיקים, בזכותם גדלו הילדים שלנו כל כך יפה, בזכותם הם הצליחו לשרוד ולהתחזק.

אין ספק שזכות גדולה ועצומה לימי הרחמים והסליחות היא לתרום ליתומים אלו אשר נשארו ללא אב ואם, וללא מקור מחי וכספינה המטרפת בלב ים.

על כן בקשתינו מכל אחד ואחד לבוא לעזרת היתומים ולהרים תרומה נכבדה בימי התרמה אלו שיבואו לסיומם עם תום ימי השלושים לפטירת אם המשפחה מרת סימה דור ע"ה.

אנא ממך בא לעזרת היתומים ותרום למענם, ולמענך!!!!

ואבי יתומים ישפיע עליכם ועל כל המסייעים למצווה חשובה,

לזכות בשנה טובה ולחתימה טובה.

לתרומה להצלת נפשות ממש לשבעת היתומים הכנסו לכאן>>

 

קרן תמיכה יתומים פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד