י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר התקיפה בסעודיה

טרמאפ: נגדיל באופן משמעותי את הסנקציות על איראן

לאחר מתקפה לכאורה של איראן על מתקני נפט בסעודיה, צייץ טראמפ כי "הגעתי זה עתה למזכיר שר האוצר כדי להגדיל באופן משמעותי את הסנקציות על מדינת איראן!" • בינתיים, איראן הזהירה את ארה"ב כי תגיב "מיד" אם טהרן תותקף

טרמאפ: נגדיל באופן משמעותי את הסנקציות על איראן
טראמפ צילום: רויטרס

הנשיא דונלד טראמפ אמר היום (רביעי) כי הוא מתכנן "להגדיל באופן משמעותי" את הסנקציות על איראן. זהו מהלך שמגיע לאחר מתקפה לכאורה של איראן על מתקני נפט בסעודיה.

"הגעתי זה עתה למזכיר שר האוצר כדי להגדיל באופן משמעותי את הסנקציות על מדינת איראן!", צייץ טראמפ.

בתגובה לכך, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי "התוקפנות של איראן גוברת בזמן האחרון, כולל במפרץ, וזהו בדיוק הזמן להוסיף לחצים וסנקציות. אני שמח שהנשיא טראמפ עשה בדיוק את זה".

בינתיים, איראן הזהירה את ארה"ב כי תגיב "מיד" אם טהרן תותקף, האיום מצידה של איראן נגד סעודיה מגיע לאחר ששדות נפט בסעודיה הותקפו בסוף השבוע, כך דיווחו היום (רביעי) בכלי התקשורת של סעודיה, מה שמעלה את המתיחות של המזרח התיכון.

נשיא איראן ושר החוץ האיראני, לא יוכלו להשתתף בישיבות מסוימות ברמת גבוהה מבחינת המשתתפים, בשבוע הבא באו"ם, שכן ארה"ב טרם הוציאה להם ויזות, כך דווח ה-IRNA.

עצרת האו"ם בארה"ב שתתקיים החודש, מהווה הזדמנות לשיחות ישירות בין נשיא איראן חסן רוחאני לבין הנשיא דונלד טראמפ, על רקע קיץ של מתחים והתקפות משני הצדדים בעקבות הנסיגה החד צדדית של אמריקה מהעסקה הגרעינית של איראן עם מעצמות העולם לפני כשנה.

דונאלד טראמפ חסן רוחאני סנקציות כלכליות איראן סעודיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד