י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בישיבת סיעת הליכוד

נתניהו: "בעז"ה נקים יחד ממשלה חזקה"

נתניהו כינס הערב את חברי סיעתו אחרי שכינס את ראשי מפלגות הימין והחרדים ואמר כי "קיימות רק 2 אפשרויות או ממשלה בראשותי או ממשלה מסוכנת שנשענת על המפלגת הערביות" • על מפגש רשאי המפלגות, אמר: "אנחנו החלטנו פה אחד שאנחנו הולכים יחד למו"מ להקמת ממשלה בראשותי"

נתניהו: "בעז"ה נקים יחד ממשלה חזקה"
נתניהו בישיבת הסיעה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

למחרת הבחירות, ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו כינס הערב (רביעי) את חברי סיעתו. בפתח הישיבה, אמר כי "קיימות רק שתי אפשרויות או ממשלה בראשותי או ממשלה מסוכנת שנשענת על המפלגת הערביות". בנוסף אמר נתניהו, כי "אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות. נעשה כל מאמץ כדי למנוע ממשלה מסוכנת כזאת. בעזרת השם נקים יחד ממשלה ציונית למדינת ישראל".

לדבריו, "אני מגיע לכאן למפגש עם ראשי מפלגות במחנה הלאומי: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, האיחוד הלאומי, הבית היהודי והימין החדש. אנחנו החלטנו פה אחד שאנחנו הולכים יחד למו"מ להקמת ממשלה בראשותי. אנחנו ננהל את המו"מ מתוך נציגות אחת משותפת לכל המפלגות. השר יריב לוין יעמוד בראשה עם נציגים מכל אחת ואחת מהמפלגות".

"לאחר שהקמנו את גוש מפלגות הימין קיימות רק שתי אפשרויות: או ממשלה בראשותי או ממשלה מסוכנת הנשענת על המפלגות הערביות".

"בעת הזאת יותר מאי פעם, בייחוד מול האתגרים הביטחוניים והמדיניים העצומים שעומדים על הפרק, אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות האנטי-ציוניות".

"נעשה כל מאמץ כדי למנוע ממשלה מסוכנת כזאת. זו המחויבות שלנו לביטחון מדינת ישראל, זו המחויבות שלנו לבוחרינו".

"אני רוצה להודות שוב לכל חברות וחברי הליכוד ואני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכם בלי יוצא מן הכלל על התמיכה החד משמעית בי ובליכוד".

"אתם התבטאתם בצורה חדה וברורה, זה חשוב שהציבור שמע את זה ואני מאוד מעריך את זה. אנחנו הולכים יחד והמחנה הלאומי הולך יחד, ובעזרת השם נקים יחד ממשלה חזקה, ציונית וטובה למדינת ישראל", כך נתניהו.

קואליציה בנימין נתניהו ממשלת ימין בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד