י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מסבך את העניינים

פרץ מצהיר: "שאיש לא ינסה לפתות אותי"

ח"כ עמיר פרץ נאם הערב בפני הפעילים והצהיר כי יעמוד בהבטחתו ולא יצטרף לממשלה בראשות נתניהו, "אני רוצה לפנות מכאן לראש הממשלה בנימין נתניהו: אני יודע שאתה אדם עסוק, יש לך עיסוקים רבים, את הטלפון אלינו אל העבודה גשר תחסוך מעצמך!"

פרץ מצהיר: "שאיש לא ינסה לפתות אותי"
עמיר פרץ צילום: פלאש 90

יו"ר 'העבודה-גשר' חבר הכנסת עמיר פרץ, קיים הערב (רביעי) אירוע הוקרה והודה לפעילים - ולא רק, ישנה גם כותרת והיא הבהרה חד משמעית שלא יצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו.

בראשית דבריו אמר, "נבחרתי לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה בכדי לחרוש מחדש את התלם הארוך של תנועת העבודה המתחדשת. ואני אומר לכם - שיהיה ברור, אני כאן בכדי להישאר! היום, חודשיים אחרי שנבחרתי ולאחר שחיברנו לתנועת העבודה את תנועת גשר עם אורלי לוי אבקסיס, אנחנו יכולים לומר בשם למעלה מ-220,000 בוחרים שנתנו בנו את אמונם, שתנועת העבודה, מפלגת העבודה – גשר, חיה, נושמת, מחוברת אידאולוגית והיא כאן בכדי להישאר!".

"החל מהיום אנחנו נתחיל במלאכת הבנייה של בניין רב קומות שעליו מתנוססים שני הדגלים, דגל השלום ודגל הצדק החברתי. לנו אין עניין בדירות במגדלים, או פנטאוז שממנו לא רואים בני אדם. הבניין שלנו כולו יהיה דיור ציבורי!".

בשלב זה התייחס למו"מ הקואליציוני ואמר, "אני רוצה לפנות מכאן לראש הממשלה בנימין נתניהו: אני יודע שאתה אדם עסוק, יש לך עיסוקים רבים, את הטלפון אלינו אל העבודה גשר תחסוך מעצמך! אני כבר הייתי שר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו"ר ההסתדרות. אני לא מחפש תפקיד. שאיש לא ינסה לפתות אותי. אין לכם במה. אמרנו. התחייבנו. נקיים. לא נשב עם נתניהו!".

כמן כן סיפר עמיר פרץ, "אמש שוחחתי עם יו"ר כחול לבן בני גנץ. בימים הקרובים אנחנו ניפגש. אנחנו אמנם לא מפלגה גדולה, אבל אנחנו כן תנועה גדולה. ולתנועה גדולה חייבת להיות גם מחויבות גדולה ולכן אנחנו לא ניתן להדיר אף אוכלוסייה ואף מפלגה מהסיכוי לעשות שינוי היסטורי בישראל".

בניגוד לקרירות מצד 'כחול לבן' בעניין, אמר יו"ר מפלגת 'העבודה-גשר': "אומר זאת חד וברור: גם הרשימה הערבית המשותפת צריכה להיות מוזמנת אל שולחן המו"מ! אין שינוי היסטורי בלי תיקון היסטורי! ישראל צריכה עכשיו ריפוי מנתניהו. ואין ריפוי ואהבת חינם עם חרמות וקיטוב חינם, כפי שאסור להחרים את איימן עודה, אסור להחרים את החרדים ואת נציגיהם בכנסת!".

שותפתו להנהגה, יו"ר 'גשר' ח"כ אורלי לוי אבקסיס אמרה באירוע: "הצלחתנו במשימתנו בה התחלנו. בנסיבות הקיימות בו ניסו לשתות אותנו, זהו הישג משמעותי. אנשים ביקרו אותנו על החיבור הזה, אבל זה הוא חיבור לאורך זמן בו אנחנו נאבק על הנושאים החברתיים ונשים אותם בראש סדר העדיפויות".

וסיימה, "אבל יותר מכל אני רוצה להודות לכם הפעילים שהגיעו מכל הלב. זאת לא בעיה להביא פעילים כשאתה המפלגה הגדולה ושיש לך תקציבים רבים. זה קשה יותר להביא פעילים כשהם יודעים שהעבודה היא קשה והתוצאה לא מובטחת. ועל זה אני רוצה להגיד לכולכם תודה".

עמיר פרץ מפלגת העבודה קואליציה במשבר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד