י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תוצאות האמת

בתום ספירת כמעט 100% מהקולות • תיקו: החרדים 17, ליברמן יורד

בתום ספירת כמעט 100 אחוז מהקולות, עולה כי 'כחול לבן' ביתרון של מנדט, אולם קיים תיקו בין הגושים, כאשר ליברמן נחלש במנדט, לעומת החרדים שמתחזקים מהבחירות הקודמות ל-17 מנדטים | הלילה ייספרו קולות החיילים, האסירים והנכים וייתכנו אולי שינויים קלים, אך ללא 61

בתום ספירת כמעט 100% מהקולות • תיקו: החרדים 17, ליברמן יורד
ספירת הקולות בוועדת הבחירות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתום ספירת מרבית הקולות הכשרים, וועדת הבחירות המרכזית ממתינה לקולות החיליים ולמעטפות הכפולות שספירתם תסתיים מחר - שינויים בהרכב המפלגות כאשר מפת הגושים הופכת לתיקו, כשהחרדים שומרים על כוחם בינתיים.

על פי התוצאה, גוש הימין וגוש השמאל בתיקו של 56 מנדטים לכל אחד, כאשר לשון מאזנים הוא אביגדור ליברמן שיורד במנדט לשמונה מנדטים, אולם עדיין יתכנו שינויים לכאן ולכאן לאחר ספירת קולות החיילים, חולים המאושפזים בבתי החולים, אסירים, דיפלומטים ומוגבלים בניידות.

וזו חלוקת המנדטים, נכון לשעה זו: 'כחול לבן' עולה ל-33, 'הליכוד' עולה ל-32, 'הרשימה המשותפת' יורדת ל-12 מנדטים ואביגדור ליברמן יורד ל-8.

בשלב זה המפלגות החרדיות שומרות על גידול כוחם, כאשר סיעת ש"ס עומדת על 9 מנדטים, 'יהדות התורה' 8, 'ימינה' על 7, ואחריהם מפלגות 'העבודה' עם 6 ו'המחנה הדמוקרטי' עם 5 בלבד.

מוקדם יותר היום נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי מפלגות הימין במשרד ראש הממשלה בירושלים וסיכמו על בלוק ימין אחד בהובלת ראש הממשלה נתניהו, שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה, שם הוחלט להקים צוות מו"מ משותף לכל סיעות בלוק הימין.

בפגישה עם ראש הממשלה נתניהו, השתתף השר יריב לוין וראשי הסיעות: יעקב ליצמן, משה גפני, נפתלי בנט, איילת שקד, הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'.

השר אריה דרעי נפגש עם ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר הבוקר, מאחר ולא יכול היה להשתתף בפגישה, בשל אזכרה לזכרו של השר לשעבר מש"ס דוד אזולאי ז"ל.

בחירות 2019 ספירת קולות תוצאות אמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד