י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אסור להתראיין אצלכם"

מוחמד קובע: זו הממשלה שצריכה לקום. צפו

מוחמד סעוד, הצעיר הסעודי וכוכב הרשת שמעורה לפרטי פרטים בנעשה בתוככי הזירה הפוליטית בישראל וידוע כתומך נלהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נכנס לעובי הקורה הפוליטית ומסביר איזו ממשלה צריכה לקום לדעתו • על גל"צ: "אסור להתראיין אצלכם יותר" צפו

מוחמד קובע: זו הממשלה שצריכה לקום. צפו
בנימין נתניהו / מוחמד סעוד צילום: קובי גדעון, לע"מ / באדיבות המצלם

הצעיר מסעודיה כעס על גלי צה"ל והבהיר את דבריו.

הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד שהצהיר שהוא תומך בנתניהו וצילם כמה סרטונים הקוראים למצביעי הימין לצאת ולהצביע, כעס הבוקר על גלי צה"ל ועל הכתב ג'קי חוגי, שפרסם פוסט בו הוא כתב: "הבלוגר הסעודי תומך בנתניהו, מאחל בהצלחה לגנץ".

הבלוגר הסעודי טען, שגל"צ הוציאו את דבריו מהקשרם כך שישמע שהוא תומך גם בבני גנץ וכתב בטוויטר בתגובה לציוץ של התחנה הצבאית: "אסור להתראיין אצלכם יותר. אתם לקחתם משפט שלי מתוך שיחה ושמתם כותרת מסולפת".

אני אמרתי שאני רוצה שנתניהו יהיה ראש ממשלה" הוסיף מוחמד, "ואני תומך רק בו, אבל אם זה יהיה גנץ, אז אני מאחל בהצלחה בשביל מדינת ישראל, לא בשביל גנץ אישית. בהצלחה למדינה. לא מדבר אתכם יותר".

סעוד הוסיף: "אני עם ראש הממשלה נתניהו בכל הכוח, מה שהתקשורת בישראל עושה זה סילוף, מנצלים שאני סעודי ולא ממש מבין הכל. ועושים ממני צחוק. זו בושה. רק נתניהו בכל הכוח, אני חבר של מדינת ישראל, אבל אם אני צריך לבחור. אז רק נתניהו ושוב רק נתניהו".

הערב פרסם מוחמד סעוד 'בכאן 11' סרטון, בו הוא מבהיר את דבריו. הסרטון פורסם בחשבון הטוויטר של רועי קייס כתב לענייני ערבים ב'כאן 11'.

מחמוד סעוד סעודיה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד