כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
זעם על ראש העיר

הכנס יתקיים במרכז הרפורמי - הקבלנים החרדים יחרימו

אחר הצהריים צפוי להתקיים כנס קבלנים בירושלים, אלא שהחרדים שבהם נאלצים להיעדר, בעקבות המיקום. הם קובלים על כך שראש העיר שחובש כיפה בעצמו ונבחר בקולות החרדים, לא מתחשב ברגשותיהם 

הכנס יתקיים במרכז הרפורמי - הקבלנים החרדים יחרימו
משה ליאון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

פרסום ראשון: במהלך היום (שני) צפוי להתקיים כנס שנתי של ארגון 'בוני ירושלים והסביבה', המאוגד תחת 'הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל' בו צפויים להשתתף גדולי הקבלנים העוסקים בבנייה בבירה - אלא שהקבלנים החרדים צפויים להחרים את הכינוס, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מדובר בכנס שיתקיים בשעות הצהריים המאוחרות, בו צפויים להשתתף גדולי הקבלנים בירושלים והסביבה לעיון מקצועי וטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בהשתתפות ראש העיר ירושלים משה ליאון, בכירי העירייה, משרד השיכון ומשרד האוצר, אלא שהקבלנים חרדים יחרימו את הכינוס בגלל המיקום בו הוא מתקיים.

על פי הפרסומים, האירוע צפוי להתקיים בבית שמואל - מרכז שמשון בירושלים, מקום המשמש את הרפורמים שעל פי ויקיפדיה, המקום שייך לאיגוד העולמי ליהדות מתקדמת – ארגון הגג העולמי של קהילות היהדות הרפורמית, הפרוגרסיבית, הליברלית והרקונסטרוקטיבית. במקום אף שוכנים המשרדים הרשמיים של התנועה ליהדות המתקדמת בישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קבוצת קבלנים התאגדה בימים האחרונים והחליטה להחרים את הכנס, כשחלקם אף מתחו ביקורת כלפי ראש העיר הדתי משה ליאון שנבחר על ידי החרדים וצפוי להשתתף בכינוס למרות המיקום הבעייתי שבוודאי פוגע ברגשותיהם של חלקים גדולים מתומכיו.

משה ליאון תנועה רפורמית התאחדות הקבלנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד