י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
היסטוריה ברדיו החילוני • "ניפצתי סטיגמות"

תקדימי: העיתונאי החרדי הוכתר לעובד המצטיין

היסטוריה ברדיו החילוני: לראשונה - עיתונאי חרדי, מנדי ריזל, הוכתר לעובד המצטיין ברדיו דרום • בשיחה ל'בחדרי חרדים' אומר ריזל: "מקווה שניפצתי סטיגמות - בעיקר בעידן רווי השנאה הזה כלפי החרדים" • ריזל פונה לכלי התקשורת: "פתחו את שעריכם לחרדים"

תקדימי: העיתונאי החרדי הוכתר לעובד המצטיין
ריזל ופרץ בראיון צילום: באדיבות המצלם

אמש (שני) באירוע מפואר ורב רושם ובנוכחות אנשי תקשורת, נבחר העיתונאי החרדי ר׳ מענדי ריזל לעובד המצטיין של ׳רדיו דרום׳, בשל תרומתו המשמעותית למחלקת החדשות והאקטואליה. מדובר בעיתונאי הראשון במגזר החרדי שזוכה בתחנה לאות הצטיינות.

ריזל, חסיד חב"ד, המשמש גם ככתב הצבאי של רדיו ׳קול ברמה׳, מגיש מידי יום תכנית אקטואליה יומית ב׳רדיו דרום׳, לה מאזינים כ-100,000 איש.

בשיחה ל׳בחדרי חרדים׳ אומר ריזל כי "העובדה שרדיו 101.5 (דרום) נתן לי לפני 4 שנים להגיש את תכנית האקטואליה היחידה שלו - לא הייתה מובנת מאליה, בגלל היותי חרדי".

"אני שמח", מוסיף ריזל בהתרגשות, "שב"ה ההחלטה הוכיחה את עצמה. עבורי - הענקת התעודה אמש הייתה לא רק אישית אלא לכל המגזר החרדי שאותו אני מייצג, בתקווה שניפצתי סטיגמות, בעיקר בעידן רווי השנאה הזה כלפי החרדים".

"אני בטוח", הוא מוסיף ופונה לכלי התקשורת, "שיש בכך הוכחה לכלי תקשורת אחרים ולכל מקום עבודה אחר: פתחו את שעריכם לחרדים".

בתעודת ההצטיינות שקיבל נכתב, "תעודה זו מוענקת למנדי ריזל על הצטיינותך, השקעתך ותרומתך לרדיו. אין ספק כי השפעתך ניכרת על מערך השידורים והאווירה הכללית".

עובד מצטיין. התעודה שקיבל ריזל. צילום: אודי דוד בן דוד

לסיום אומר ריזל, "בהזדמנות זו: תודה ענקית על הגיבוי וההערכה למנכ"ל הרדיו דוד יוסוב, מנהל מחלקת החדשות אמנון סופר והכתב החב"דניק של התחנה אודי בן דוד ששידך ביני לבין הרדיו".

יצוין כי רק לפני חצי שנה קיבל ריזל תעודת 'העובד המצטיין' ממחלקת החדשות והאקטואליה ברדיו החרדי 'קול ברמה'.

מנדי ריזל רדיו דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד