כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המפלגה שהבטיחה להילחם בשחיתות

ומי לוחש על אוזנו של גנץ - עבריין מורשע

מי שיכנס למצע שבאתר מפלגת 'כחול לבן', יגלה בעמוד 4, כי המלחמה בשחיתות והדוגמה האישית חשובה מאוד לאנשי המפלגה, אולם זה לא מפריע להם לקבל ייעוץ מעבריין מורשע שריצה עונש מאסר בפועל בגין קבלת שוחד

ומי לוחש על אוזנו של גנץ - עבריין מורשע
בני גנץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מאמינים? המפלגה שחרתה על דגלה את המלחמה בשחיתות ואת ניקיון הכפיים וטוהר המידות, מתייעצת אם לא אחר מאשר עבריין מורשע העונה לשם אהוד אולמרט.

על פי דיווחה אמש (שלישי) של הפרשנית איילה חסון ב'ערוץ 13', אחד מיועצי הסתרים של בני גנץ, הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהורשע בשוחד והפרת אמונים וריצה עונש מאסר בכלא מעשיהו, אולם לפי גורם בסביבתו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, השניים שומרים על קשר חברי.

נזכיר כי ראש צוות המו"מ של 'כחול לבן' יורם טורבוביץ', שימש בעברו כראש הסגל של אהוד אולמרט.

יצוין עוד, כי בימים שלפני הבחירות, חשף אהוד אולמרט בראיון לגל"צ כי יצביע למפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ ויאיר לפיד.

המשקעים שבין אולמרט לראש הממשלה בנימין נתניהו, עשויים אולי להשפיע על קבלת ההחלטות ב'כחול לבן, כאשר אולמרט מעניין לפחות כמו לפיד וגנץ בהדחתו של נתניהו מכס השלטון ואולי עובדת היותו יועץ סתרים, מסבירה את מהלכיו של גנץ עד כה במו"מ הקואליציוני, כשהוא מתבצר ברצונו להוביל את הממשלה.

השימוש באולמרט כיועץ מעוררת פליאה, כאשר במצע של 'כחול לבן' סעיף 'המלחמה בשחיתות', הוא מהראשונים בסדרי העדיפויות של המפלגה. וכך נכתב שחור על גבי לבן בעמוד 4: "כחול-לבן מחויבת ליושרה, לשלטון החוק, להגינות ולמאבק שיטתי ובלתי מתפשר בשחיתות השלטונית. מחויבות זו באה לידי ביטוי קודם כל בדוגמה אישית: מועמדי כחול-לבן לכנסת, למוסדות השלטון ולכל תפקיד ציבורי אחר יהיו נשים וגברים שלא דבק בהם רבב, ושרואים במשרות בגופי השלטון שליחות הכרוכה במחויבות ציבורית". 

בני גנץ מפלגת כחול לבן אהוד אולמרט בחירות 2019 מלחמה בשחיתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד