י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שאלוקים יסלח לכם" • צפו

הבלוגר הסעודי הפתיע בביצוע וגרם לדמעות

השם "מוחמד סעוד" מוכר לכם בוודאי מפרסומים קודמים אודותיו. המוסלמי המתגורר בסעודיה ואוהד את ישראל, ממשיך להפתיע והפעם עם תיעוד וידאו בו הוא מבצע את השיר 'מידת הרחמים' בצירוף ברכות איחולים | הגולשים התרגשו והגיבו

הבלוגר הסעודי הפתיע בביצוע וגרם לדמעות
מחמוד סעוד צילום: באדיבות המצלם

מוחמד סעוד - הצעיר מסעודיה שאוהד את ישראל לא מפסיק להפתיע והפעם עם ביצוע אחד השירים היותר מרגשים מהסליחות.

מוחמד כבר העלה בחשבון הטוויטר והפייסבוק מספר סרטונים, שבהם הוא שר שירים חסידיים ומזרחיים ומברך את העם היהודי. הפעם מוחמד הפתיע עם שיר שביקשו ממנו גולשים בטוויטר.

סעוד העלה תיעוד של כחצי דקה, בו הוא שר את "מידת הרחמים עלינו התגלגלי", בביצועו של הזמר מאיר גפני וגרם להתרגשות בקרב אלפי עוקביו. אחד מהם, אסף ענקי, הגיב לו, "‏‎מוחמד אתה גורם לי לבכות, שנה טובה לך ולבני משפחתך ולעם הסעודי".

מוחמד צייץ, "‏החברים שלי בישראל ביקשו שיר לכבוד יום כיפור. הם שלחו לי את השיר הזה. אני מברך אתכם את העם היהודי, שאלוהים יסלח לכם ויהיה שנה של שלום לכולם. לישראל ולסעודיה. מידת הרחמים עלינו התגלגלי ולפני קונך תחינתנו הפילי ובעד עמך רחמים שאלי".

מאות עוקבים הגיבו בברכות לצעיר הסעודי, ואיחלו לו ברכות עד בלי די. העיתונאי מני גירא שוורץ ‏צייץ ‎49 דקות עברו ממתי שביקשו ממנו גולשים את השיר, "והבאת ביצוע מדויק ויפה, איך הספקת ללמוד את הלחן החסידי כ"כ מהר?? וואו". העיתונאי ארי-ה ארליך מ'משפחה' הגיב "‏‎מרגש, מוחמד". יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין הגיב "‏‎‎אשריך, מוחמד". יאיר קראוס 'מקור ראשון' הגיב "אתה נדיר".

הצעיר הסעודי הפך למפורסם יותר לאחר ביקורו בישראל לפני מספר חודשים, ביקור שפורסם בכל העולם, ובשיאו הוא הותקף בהר הבית על ידי פלסטינים שתקפו אותו לאחר שהביע תמיכה בישראל ובראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

מחמוד סעוד מידת הרחמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד