י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו בתיעוד

הבריח נשק ברכבו יחד עם אשתו וילדיו הקטנים

בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו אמש 4 חשודים פלסטינים בהחזקה ובסחר בנשק מסוג רוס"ר M-16 שהוסלק בתא המטען • צילום וידאו: דוברות המשטרה

הבריח נשק ברכבו יחד עם אשתו וילדיו הקטנים
הנשק שנתפס צילום: דוברות המשטרה

חשד: קנה נשק בשכם והוביל אותו ברכבו יחד עם אשתו ושלושת ילדיו הקטנים. בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו אמש 4 חשודים פלסטינים בהחזקה ובסחר בנשק מסוג רוס"ר M-16 שהוסלק בתא המטען.

מידע מודיעיני שהתקבל במג"ב אודות עסקת נשק שהתבצעה בשכם הוביל אמש את כוחות משמר הגבול וצה"ל להקמת מחסומים ולהגברת הנוכחות בכבישים שבאזור הכפר קדום.

הפריסה הרחבה של הכוחות הביאה לאיתור 2 כלי רכב חשודים כאשר ברכב הראשון נסעו 3 חשודים וברכב השני נסעו זוג הורים ושלושת ילדיהם הקטנים(שנה עד 6).

הכוחות שעצרו את הרכבים ביצעו חיפוש קפדני במהלכו נמצא בתא המטען של הרכב שבו נסעה המשפחה, נשק מסוג רוס"ר M-16 עם מחסנית ותחמושת.

אל המקום הוזעק חבלן של מג"ב שבדק באופן מקיף את הרכבים ובני משפחה של זוג ההורים נקראו למקום בכדי לקחת את 3 ילדיהם הקטנים.

ארבעת החשודים(2 מהרכב הראשון, הבעל והאישה) תושבי שכם בשנות ה- 20-30 לחייהם נעצרו להמשך חקירה במג"ב ובצאת יום כיפור תבקש המשטרה את הארכת מעצרם בבית המשפט הצבאי בסאלם.

ניסיון הברחה שכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד