י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כשהוא אחוז אמוק

צפו: לאחר שרצח, מנסה לפרוץ לבית הכנסת

במהלך יום כיפור, ניסו טרוריסטים מהימין הקיצוני בעלי השקפה נאצית לרצוח יהודים, על פי התיעוד שיצרו בעצמם, הם תכננו לבצע טבח בבית הכנסת - בדיוק כמו נאצים שטבחו בבית כנסת בסאן דייגו, ובפיטסבורג ארה"ב. בנס גדול נמנע אסון כבד | הנאצי הנראה בתיעוד, לא מצליח לפרוץ את הדלת באמצעות הנשק, ונשמע פולט קללה בגרמנית לאחר שנכשל מספר פעמים

צפו: לאחר שרצח, מנסה לפרוץ לבית הכנסת
תיעוד הירי צילום: צילום מסך

היום, ביום כיפור, ניסו טרוריסטים ימניים קיצוניים נאצים לרצוח יהודים, על פי התיעוד שהם עצמם פירסמו, הם תיכננו לבצע טבח בבית הכנסת בדיוק כמו נאצים שטבחו בבית כנסת בסאן דייגו, ובפיטסבורג ארה"ב. בנס גדול נמנע אסון כבד, הנאצי בתיעוד לא מצליח לפרוץ את הדלת החומה, הוא נשמע פולט קללות כי הוא לא הצליח.

הירי אירע בעיר האלה בגרמניה, שם נרצחו שני אנשים, גבר ואישה, על פי הדיווחים מגרמניה, הנרצחים לא יהודים, אך עדיין לא פורסם זהותם של , כך שקשה לקבוע בוודאות את זהותם של הנרצחים.

הירי בהאלה החל בשעה 11 בבוקר שעון מקומי, על פי הדיווח ב"אינדפנדנט" הבריטי, כי עד ראייה אמר לכתבים במקום כי שמע פיצוץ בבית הקברות היהודי, וכי ראה את התוקף משתמש ברובה ציד ובתת מקלע. גופתו של קורבן אחד ירו, נמצאה ברחוב מחוץ לבית הכנסת, קורבן אחר נורה בסמוך לחנות קבב טורקית סמוכה.

על פי דיווחים ברשתות החברתיות על ידי גולשים שפרסמו את התיעוד של היורה, ברגע שהתוקף מנסה לפרוץ לבית הכנסת על ידי ירייה לעבר דלת הכניסה ברובה הציד! ולאחר שהבין שהוא לא יצליח לפרוץ הוא קילל ויצא מהזירה, משם הוא פנה לעבר המסעדה הטורקית, שם רצח את האישה.

החשבון שפרסם את התיעוד של הירי, דווח כי יש לו תמונות של הקורבנות, אך הוא החליט לא לפרסם מפאת כבודם, והוא לא רוצה שעיתונאים ישתמשו בזה.

גרמניה פיגוע ירי תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד