י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סוכת שלום: זוכי מבצע 'קיץ בעננים' פותחים את הדלת

לכבוד חג הסוכות החלטנו לארח בסוכתנו אושפיזין מיוחדים במינם – את זוכי קיץ בעננים תשע"ט שפתחו את ליבם ואת ביתם, השפיעו טוב על האחרים וזכו בחופשה בלתי נשכחת בבנסקו שבבולגריה

סוכת שלום: זוכי מבצע 'קיץ בעננים' פותחים את הדלת
עשו טוב וזכו בטוב צילום: יח"צ

ממשיכים לבחור בטוב

לכבוד חג הסוכות החלטנו לארח בסוכתנו אושפיזין מיוחדים במינם – את זוכי קיץ בעננים תשע"ט שפתחו את ליבם ואת ביתם, השפיעו טוב על האחרים וזכו בחופשה בלתי נשכחת בבנסקו שבבולגריה.

והפעם נארח את משפחת ראה לשיחה מלב אל לב על הנתינה ועל החופשה הגדולה

איך הגיבה הסביבה למעשה שלכם?

הסביבה כולה התרגשה מאוד. כל מי ששמע על המיזם נהנה לשמוע על רעיון החיבור בין הקבוצות השונות בעם. לפני הטיסה לחופשה חברים ושכנים נכנסו לפרגן, לברך אותנו על הזכייה ואפילו להביא מתנות. ההתייחסות שלהם ריגשה אותנו מאוד.   

האם המעשה שלכם עורר גם אנשים אחרים מהמשפחה או מהסביבה לעשות טוב בעקבותיכם?

ברוך ה', בקהילה שלנו איננו היחידים שמשתדלים לעשות חסד, אבל אנחנו בטוחים שהחשיפה הרחבה שזכינו לה בזכות קוקה-קולה דרבנה ועודדה אנשים נוספים להצטרף לעשייה. גם אנחנו בעצמנו קיבלנו זריקת עידוד להמשיך לעשות טוב גם הלאה.

נהנה מכל רגע • קרדיט: קוקה קולה

האם הרגשתם שינוי חיובי במשפחה בעקבות ההתמקדות בעשיית טוב במסגרת קיץ בעננים?

המשפחה כולה השתתפה בפעילות מגדול ועד קטן בכל השלבים וזו הייתה חוויה משפחתית עוצמתית ומרגשת במיוחד. כולנו היינו חדורי מוטיבציה לחשוב על רעיונות למעשים טובים.

מה הרווח הגדול ביותר שלכם בעקבות עשיית הטוב?

הרווחנו תקופה מדהימה שנמשכה על פני שבועות ארוכים. תקופת הפעילות הייתה חוויה אדירה סביב ההשתתפות, העשייה והמתח לשמוע אם זכינו. קיבלנו גם בונוס - התאחדות משפחתית סביב המטרה המשותפת, וכמובן אין לתאר כמה זה תרם לבנות הנכות שאנו מטפלים בהן ולקחו חלק בפעילות ובנתינה, הן הרגישו חלק מהזכייה והיו גאות בכך.

סכמו את החופשה המשפחתית שלכם עם קוקה-קולה. מה היה רגע השיא מבחינתכם?

החופשה בבולגריה הייתה חלומית מכל הבחינות. צוות קוקה-קולה המדהים שליווה אותנו לא חסך בשום פרט: צידה לדרך, דיילים מלווים, כיבוד בחדרים, אטרקציות מיוחדות לכל גיל, הפתעות, פינוקים ומתנות והכל בכשרות מהודרת, בחיוך, באנושיות נדירה ותכנון מדויק.

קשה לבחור ברגע השיא. הנקודה המרכזית בזכייה אינה רק השווי הכספי שלה אלא תחושת הרוגע והשחרור. השיא, בפרט מבחינתנו ההורים, היה העלייה לאוטובוס בכל בוקר. אז התחילה הפתעה אחת גדולה, כשלכל הפרטים הטכניים של 'לאן', 'איך', 'איפה' ו'כמה' יש 'אבא ואימא' אחראיים ולנו נשאר רק ליהנות באופן מושלם.

על במה מכובדת זו נרצה להודות שוב לקוקה-קולה על טעם אמיתי לקיץ בעננים. תודה!

קיץ בעננים בולגריה חסד קוקה קולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד