י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תולה תקוותו בשופטים

פינדרוס מגיב: "מלא תקווה שיעשו צדק"

ח"כ לשעבר שנאלץ לעזוב את הכנסת ה-22, לאחר שהמנדט השמיני עליו הוא משובץ הועבר למקום 32 בליכוד, מגיב לערעור שהגישו אתמול מטעם 'יהדות התורה' בכדי לנסות ולהחזירו אל הכנסת ואומר, "אני מלא תקווה כי בית המשפט יעשה צדק"

פינדרוס מגיב: "מלא תקווה שיעשו צדק"
יצחק פינדרוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שנאלץ לעזוב את לשכתו ושאר התופינים שמעניקה הכנסת לחברי הכנסת, בעקבות החלטתו של השופט חנן מלצר להעביר את המנדט לידי 'הליכוד' מה שאילץ אותו לעזוב את הכנסת - כעת ח"כ לשעבר יצחק פינדרוס תולה את תקוותו שוב בבית המשפט.

בשיחה עם 'יתד נאמן', המתפרסמת היום (שישי) מתייחס יצחק פינדרוס לעירור שהוגש אתמול על ידי 'יהדות התורה' בפני שופטי בית המשפט המחוזי ואמר, "יש לנו מספר קולות גבוה וחשוב לציין כי לא נמצאו זיופים במגזר החרדי. אני מלא תקווה כי בית המשפט יעשה צדק ויחזיר ליהדות התורה את המנדט השייך לה".

גם יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני התייחס לערר שהוגש ואמר ל'יתד' כי "אנחנו פועלים בדרך הנכונה ואני מקווים שבית המשפט יעשה צדק ויתן לנו בחזרה את מה שמגיע לנו ביושר". כאשר השניים מודים לאנשי המטה שעמלו בימים האחרונים ועברו על הפרוטוקולים כדי לבסס את כתב העירור שהוגש לבית המשפט.

כזכור, בערר שהוגש אמש על ידי עו"ד איתן הברמן נטען כי "על פי הבדיקות שנערכו על ידי הסיעה, נפלו בתוצאת הבחירות שיבושים. תיקון השיבושים יביא לכך שלסיעה יגיע 8 מנדטים (ולא 7) ולליכוד יעמוד על 31 מנדטים (ולא 32). לאור זה, חה"כ (לשעבר) יצחק זאב פינדרוס, יכנס לכנסת במקומה של הגב. קטי שטרית".

בעתירה טוענים ב'יהדות התורה' על שני סוגים של שיבושים אשר התגלו בתוצאת הבחירות. אחת הטענות היא, כי לא נפסלו קלפיות בירכא ובפוריידיס שבהן בוצעו זיופים, ונקבע 'אחוז ליקוי פוסל' גבוה (3.25%) לצד גישה מקלה בהכשרת קלפיות מזויפות. לטענתם "כפועל יוצא בתוצאות הבחירות, נכללות כנראה קלפיות שיש בתוצאותיהן זיוף" וכן טענה על "טעויות אנוש שאירעו בקלפיות השונות בעת העתקת גיליונות הספירה".

יצחק פינדרוס בחירות 2019 יהדות התורה המנדט השמיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד