י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ההתעללות בילד היהודי

אולץ לנשק הנעליים וקיבל מסרונים מאיימים

ילד בן 12 קיבל מסרונים מאיימים כי "יישחט", זאת לאחר שתמונתו פורסמה בכל העולם, כשהוא משתטח ארצה ומנשק את נעלי חבריו המוסלמים, לאחר שאלה אילצו אותו לעשות כן מתוך התעללות בו - שגרמה לו לסיוטים ולהרטבה בלילות

אולץ לנשק הנעליים וקיבל מסרונים מאיימים
ההתעללות בילד. מנשק נעליים צילום: באדיבות המצלם

הילד היהודי שנאלץ לכרוע ברך ולנשק נעליים של חבר כיתה מוסלמי, קיבל מסרונים מאיימים.

ההודעות נשלחו ביום שישי האחרון לאחר שתמונות מהאירוע הופיעו בעמודים הראשונים של העיתונים באוסטרליה ובעולם, כך דווח ב'דיילי מייל'. התמונה פורסמה לראשונה על ידי אתר AJN. בהודעות נאמר לילד בן ה-12 כי הוא יישחט, ונשאל אם הוא רוצה "לדבר על מוות", כך על על פי הדיווח.

משטרת ויקטוריה אישרה ל'דיילי מייל אוסטרליה' כי הם חוקרים דיווח על הודעות טקסט כאלה, אך לא יתייחסו מעבר לזה.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ילד יהודי בן חמש מהעיר מלבורן, החל להרטיב בלילות מרוב פחד, לאחר שהיה נתון לבריונות אנטישמית במהלך ארבעה חודשים, ילד נוסף בן 12 נאלץ לנשק את רגליו של ילד מוסלמי והותקף פיזית.

שני התלמידים היהודים שביקשו להישאר בעילום שם, נאלצו לעזוב את בתי הספר הציבוריים שלהם מכיוון שמשפחותיהם חשו כי המנהלים לא סיפקו להם הגנה ותמיכה.

הילד הראשון, תלמיד בבית הספר היסודי "Hawthorn West", החל להרטיב במיטה בלילות וגם בכיתה, הוא גם היה נסער, החל להשתמש במילות גנאי וחיפש כל בוקר תירוץ כדי להימנע מלימודים בבית הספר. הוריו ידעו שמשהו לא בסדר, אך לא היו בטוחים אם כל זה היה חלק מתהליך ההסתגלות.

ואז, לאחר ששפך בוקר אחד את דגני הבוקר, נשבר הילד בן החמש. "הוא ממש נפל על הרצפה," סיפרה אמו לאתר AJN, הילד אמר לה דברים מזעזעים, "אמא, את לא צריכה לאהוב אותי, אני עכבר יהודי חסר ערך, אני שרץ". אמו התמוטטה איתו על הרצפה לשמע הדברים.

מאוחר יותר התגלה, כי הילד נפגע על בסיס יומי על ידי חמישה חברים לכיתה בשירותים בבית הספר. זה התחיל כשנחקר על ידם האם הוא נימול ולאחר מכן הגיע מטח העלבונות האנטישמיים, כולל "שרץ יהודי", "היהודי המלוכלך" ו"ג'וק יהודי".

מוסלמים התעללות בילד אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד