ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יחליף את נתניהו?

הביקורת הקשה שמטיח הפרשן עמית סגל בראש המוסד יוסי כהן

פרשן החדשות - עמית סגל, זועם על ראש המוסד המכהן יוסי כהן שלדבריו עושה לעצמו יחסי ציבור ומספר לתקשורת דרך מקורביו כי בכוונתו לעמוד בראש הליכוד ולהתמודד על ראשות הממשלה • "מגן ולא יתרברב" 

הביקורת הקשה שמטיח הפרשן עמית סגל בראש המוסד יוסי כהן
עמית סגל/יוסי כהן צילום: פלאש 90

 

הפרשן הבכיר של חדשות - 12 עמית סגל, דיבר אמש באולפן שישי בפרשנות שהוקלטה עוד טרם השבת וביקר את נסיונותיו של ראש המוסד הנוכחי - יוסי כהן, למצב עצמו בתקשורת ובדעת הקהל כמי שמיועד להחליף את נתניהו בראש הליכוד ולרשת את כס ראשות הממשלה ביום שאחרי.

"כדאי לו שיסתכל על סמל השב"כ - 'מגן ולא יראה'" מציע סגל לכהן "וצריך להגיד מגן ולא יתרברב עם כל ההודעות המוזרות האלה על חיסולים של אנשי חמאס בחו"ל".

"ובעיקר" מדגיש סגל, "דבר שנראה שהיה מיותר להגיד - מגן ולא יעשה פריימריז תוך כדי תפקידו. לבוא ולהגיד: אני רואה את עצמי מועמד לעמוד בראש הליכוד. מה יחשוב אזרח שאינו נמנה על שורות הימין"?

"איך היינו מתייחסים לזה" תוהה סגל, "אם בני גנץ כרמטכ"ל היה מתראיין קצת לפני סיום תפקידו ואומר כי בכוונתו לעמוד בראש מפלגה"?

סגל מודה בדבריו, כי לדעתו ראש המוסד יוסי כהן מועמד לגיטימי וראוי לראשות הממשלה, אך הוא אינו מקבל את יחסי הציבור שהוא עורך לעצמו בזמן שהוא עדיין מכהן בתפקידו הרגיש.

 

 

המוסד ראש המוסד יוסי כהן עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד