י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האח הציץ וראה

הדוד החרדי שמר על אחייניו ותקף באמבטיה

כשבועיים לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד צעיר חרדי שתקף את אחיינו בן ה-8 וביצע בו מעשים חמורים לעיני אחיו שהציץ דרך חור המנעול • באופן מפתיע שוחרר הנאשם ללא תסקיר שירות המבחן

הדוד החרדי שמר על אחייניו ותקף באמבטיה
ילד מציץ צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כתב אישום הוגש אתמול (שישי) נגד צעיר חרדי בן 20, על כך שביצע מעשים חמורים בילד בן שמונה, קרוב משפחתו. באופן חריג ומפתיע, בית המשפט נעתר לבקשת עורך הדין ליאור פרץ, ומבלי לקבל תסקיר שירות המבחן, שחרר את הנאשם.

לפני כארבעה חודשים, בראש חודש סיוון, התבקש הנאשם לשמור (בייביסיטר) על אחייניו הקטינים, א' בן 8, ב' בן 6 ואחותם בת שנתיים, זאת לאחר שאם המשפחה ילדה בבית החולים.

מכתב האישום שהגיע לידי ב'בחדרי חרדים' עולה, כי הדוד נכנס עם א' לחדר האמבטיה, סגר את הדלת וביצע בו מעשים חמורים ואסורים. הילד בן ה-8 ביקש מדודו להפסיק, אך הנאשם המשיך במעשיו הנלוזים.

עוד התברר, כי במהלך אותו העת, ב' בן ה-6 הבין כי משהו אינו כשורה, הציץ דרך חור המנעול וראה את הדוד מבצע את המעשים חמורים באחיו הגדול. כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', בתחילת חודש אלול נמסר דיווח למרכז הגנה ("בית לין") אודות חשד לפגיעה חמורה בשלושת הילדים, ובערב ראש השנה נעצר הדוד החשוד.

בחקירתו, הדוד שתק ולא שיתף פעולה עם צוות החוקרים, ומעצרו הוארך מעת לעת. בערב יום כיפור הוגשה נגדו הצהרת תובע וביום שישי האחרון הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים.

עם הגשת כתב האישום, ביקשו בפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, אולם נוכח טיעוניו של עו"ד ליאור פרץ שמייצג את החשוד, באופו חריג ותמוה, הנאשם שוחרר עוד בטרם נערך תסקיר שירות המבחן, כדי לקבל חוות דעת מקצועית באשר לסיכון שמהווה הנאשם - השופטת חגית מאק-קלמנוביץ החליטה לשחררו.

עו"ד ליאור פרץ, פרקליטו של הנאשם, אמר ל'בחדרי חרדים' כי "לאור טענות משפטיות ועובדתיות שהעליתי במהלך הדיון, שוכנע בית המשפט ואישר בהחלטה אמיצה את בקשתי לשחרור הנאשם ובטרם שליחתו לתסקיר שירות המבחן".

עו"ד ליאור פרץ

הנאשם שוחרר כבר ביום שישי ערב שבת, לתנאי מעצר בית מלא בבית דודתו, תוך ערבות המפקחים בסך 20,000 ש"ח, התחייבות עצמית של הנאשם בסך 20,000 ש"ח והפקדה של 5,000 ש"ח. בנוסף, נאסר על הנאשם ליצור קשר עם המתלונן ועם קרובי משפחתו מדרגה ראשונה.

מעשים חמורים וביערת הרע מקרבך בייביסיטר עוד ליאור פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד