י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ייגמר רע מאוד עבורו"

מדוע פנה מוחמד סעוד למשטרת ישראל? צפו

אחד מאנשי התקשורת שעומדים מאחורי תחקיר הבוטים השקרי נגד הליכוד, ניסה לאיים על הבלוגר הסעודי כי יפיץ עליו שקרים במדינתו. הבלוגר לא נבהל והעלה סרטון תגובה • צפו

מדוע פנה מוחמד סעוד למשטרת ישראל? צפו
מוחמד סעוד צילום: מתוך טוויטר

מוחמד סעוד מסעודיה, הבלוגר מריאד שהתפרסם עם סרטונים בהם הוא שר שירים חסידיים וכן מביע תמיכה בראש הממשלה נתניהו ובימין, פונה למשטרת ישראל באמצעות חשבון הטוויטר שלו.

מוחמד כתב הערב בטוויטר, "‏תראו מה שולח לי האיש מאחורי תחקיר הבוטים המזויף, התרגלתי לקללות וגידופים, עכשיו כבר עברו לאיומים, תראו מה שנאת נתניהו עושה לאנשים, אני עדיין אוהב את כל אזרחי ישראל."

מוחמד מתכוון בדבריו לאיומים וניסיון סחיטה כלפיו שנעשה על ידי אחד מהאנשים שעומדים מאחורי תחקיר הבוטים השקרי שהתפרסם לפני הבחירות - מועד א.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב בטוויטר לדברים וכתב, "‏שמאלנים בולשביקים אלימים ארורים."

אבישי גרינצייג מאתר 'גלובס' הגיב גם הוא וכתב, "‏‎‎זה הזמן שאתה אמור לסגור את החשבון ולהיעלם מהנוף הציבורי עד שהסחיטה המזעזעת שלך תישכח, רגע לפני שאתה נעלם: אפשר בבקשה הסבר לאיום שלך שאם הוא לא ייכנע לך זה "ייגמר רע מאוד עבורו"?

מוחמד סעוד עצמו לא התרגש יותר מדי, הוא פרסם את האיומים נגדו בטוויטר, וקרא למשטרת ישראל לבדוק מה הסיפור ובסרטון הוידאו שהעלה הוא נשמע אומר: "משטרת ישראל שלום. אני מאיימים עלי איש בשם נועם רותם, אתם משטרה טובה, תעצרו אותו, הוא מאיים עלי. שקרים, מה שהוא כתב לא נכון. אני לא נסחט, אבל זה לא הנושא. אני מאמין שתעשו משהו הוא עושה ככה כי אני תומך בנתניהו."

מוחמד סעוד משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד