י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יביא למלחמת אחים"

בכירי יהדוה"ת: 'כנראה נלך לבחירות שלישיות'

חברי הכנסת של יהדות התורה, התארחו ביממה הראשונה של חול המועד בסוכות השונות ואמרו כי צריך להתכונן לבחירות נוספות והזהירו מקרע קשה בעם

בכירי יהדוה"ת: 'כנראה נלך לבחירות שלישיות'
ליצמן צילום: צילום מסך

בעוד הפתרון למצוקה הפוליטית לא נראית באופק, בכירי יהדות התורה מתייחסים לפלונטר הפוליטי ומעריכים כי ישראל בדרך לבחירות שלישיות. בנוסף הם מתריעים גם מקרע בעם בעקבות כך.

יו"ר יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן אמר היום בכינוס החג בסוכתו של ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, כי "אנחנו לא יודעים איפה אנחנו נמצאים עכשיו מבחינת הבחירות, כנראה שאנחנו בדרך להליכה לעוד בחירות כמו שנאמר "עד שיבוא השלישי ויכריע ביניהם" והדבר הטוב בזה שאם יהיו בחירות אנחנו כולנו מאוחדים".

יו"ר דגל התורה חבר הכנסת גפני העריך אמש בסוכתו של יצחק רביץ, כי נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה לבדו שאמר, "במציאות הזאת שבה נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה זה ברור, אין מציאות שנתניהו יעזוב את הגוש של 55 הוא לא יכול והוא גם לא רוצה אנחנו גם לא רוצים".

לדברי גפני, "אחרי שנתניהו יחזיר את המנדט לנשיא הוא יטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על בני גנץ. להערכתנו הוא לא יוכל להרכיב ממשלה זה דבר שהוא כמעט בלתי מציאותי שליברמן ישב עם מרץ והערבים אם כי אי אפשר לדעת כולם עם ליברמן, הוא אומר משהו אחד ועושה משהו אחר".

גפני הוסיף ואמר כי, "אני לא שולל את המציאות שיכול להיות שנלך לבחירות שלישיות אני כן יודע שזה יהיה אסון כלכלי לכל המדינה כשאין הנהגה זה מביא למלחמת אחים זה מצב מסוכן".

גפני תפס גם את הכובע של הביטחוניסט החרדי שנחשף לדברים בשל תפקידו ואמר, כי "המדינה עומדת מול סכנות אמיתיות מאיראן. לא אגיד דברים שאני כן יודע אבל במקום שיכינו תוכניות כדי להתמודד עם האתגרים להתמודד עם כלים מתוחכמים שיש לאיראנים המציאות היא שכבר שנה מדינה לא יכולה לעסוק בנושאים האלה".

חבר הכנסת אורי מקלב אמר, כי "היו בשנה האחרונה שני מערכות בחירות ואנחנו לא יודעים אם אנחנו נלך למערכה שלישית או לא", לדבריו, "איך שלא יהיה כל קונסטלציה שלא תהיה זו לא קונסטלציה פשוטה לנו גם אם כמו שאנחנו לא רוצים בחירות אנחנו גם יודעים שקונסטלציה פוליטית וממשלה כזו או אחרת שיש חלק שאומרים 'את החרדים אנחנו לא רוצים', את האמירה הכוללת זה מצב מורכב מאוד".

חבר הכנסת יעקב אשר התייחס גם הוא לנושא הפוליטי ואיחל בזכותו של רובינשטיין כי "בעזרת השם שנוכל לחזור לעבודה בכנסת על מה שצריך לעשות שם ולא לבזבז את הזמן על גחמות אישיות של כל מיני פריצים למיניהם שרוצים לסחוב את המדינה כולה למערכת בחירות שלישית".

יעקב ליצמן משה גפני יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד