כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נין של הרבי במצב אנוש

התאונה הקשה: שני בחורים נפצעו בהתנגשות

בדרך משמחת החג: שני בחורים תושבי ביתר נפצעו קשה ובינוני בעקבות תאונת דרכים שאירעה הלילה בכביש המנהרות • שניים נוספים נפצעו קל • פראמדיק מד"א: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע" • הציבור נקרא להתפלל לרפואת ר' מרדכי זאב בן ניחה לאה 

התאונה הקשה: שני בחורים נפצעו בהתנגשות
זירת התאונה צילום: הצלה ללא גבולות

תאונת דרכים קשה אירעה הלילה (שלישי) בכביש המנהרות בדרך מירושלים לביתר עילית: שני בחורים בשנות ה-20 לחייהם שהיו בדרכם משמחת בית השואבה בירושלים לביתם, נפצעו באורח אנוש ובינוני, שניים נוספים נפצעו קל.

נהג הרכב במצב בינוני, אולם הנוסע במצב קשה מאוד ועדיין נשקפת סכנה לחייו. הצעיר עבר מספר ניתוחים עם הגעתו הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.

הפצוע אנוש הוא נין של ה'ברכת אברהם' מסלונים. הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של: מרדכי זאב בן ניחה לאה.

מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד"ר אלון שורץ מספר: "הגיעו אלינו 2 פצועים. האחד במצב בינוני ומצבו יציב. הפצוע השני הגיע חסר הכרה במצב קשה מאוד עם פציעה רב מערכתית מורכבת. לאחר טיפול ראשוני ביחידת הטראומה הועבר לחדר ניתוח. מצבו עדיין מאוד לא יציב ונשקפת סכנה לחייו".

התאונה אירעה בסמוך לשעה 3:15 לפנות בוקר, בין רכב פרטי למשאית. שני הבחורים, שנסעו ברכב הפרטי, נפצעו באורח קשה.

צילום: דוברות מד"א

התאונה אירעה בין שתי המנהרות. מהפרטים הראשונים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי נהג הרכב הפרטי סטה ממסלולו מסיבה שטרם ברורה, והתנגש עם צידו הימני בחזית המשאית. הנוסע שלצד הנהג ספג את הפגיעה הקשה.

הנהג, כבן 20, חולץ מיד. אך הנוסע שישב לצידו, בשנות ה-30 לחייו, חולץ מהרכב רק בהמשך על ידי צוותי כיבוי מתחנת ירושלים, על ידי כלי חילוץ ייעודיים לתאונת דרכים.

בנוסף לנפגעים קשה ברכב הפרטי, נפצעו באורח קל נהג המשאית והנוסע שלצידו. הנפגעים טופלו בשטח על ידי צוותי מד"א וצוותי רפואה של צה"ל, ופונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

פראמדיק מד"א, אהרון אדלר, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע. נהג הרכב חולץ ראשון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים".

כוחות החירום בזירת התאונה הקשה. צילום: דוברות כב"ה ירושלים

עוד סיפר אדלר, "הנוסע שישב לידו היה לכוד גם כן ובמקביל לפעולות המורכבות של החילוץ ויחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל ניתוח שטח חירום בחזה ומתן מרכיבי דם על מנת לייצב את מצבו. מיד כשהתאפשר הוא הועבר לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. 2 נוסעי המשאית שהתהלכו בזירה נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים".

יצוין כי בוחני תאונות דרכים של משטרת ירושלים הגיעו לזירה ופתחו בבדיקת נסיבות התאונה. הציבור נקרא להתפלל לרפואתו של ר' מרדכי זאב בן ניחה לאה שמצבו מוגדר קריטי.

כביש המנהרות תאונה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד