כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כרחם הרבי על היתומים

האדמו"ר צעד רגלית לשמחת הווארט של הכלה היתומה

ארבע שנים אחרי שהלך לעולמו בפתע פתאום, הרה"ח ר' אהרן דב גשטטנר ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ, בתו השלישית התארסה והרבי צעד רגלית ממעונו, עקב המנהג אצל אדמו"רי בית ויז'ניץ שלא לנוע ברכב בחול המועד

האדמו"ר צעד רגלית לשמחת הווארט של הכלה היתומה
הרבי מויז'ניץ צועד ברחובות בני ברק צילום: יהושע פרוכטר

חסידי ויז'ניץ נדהמו בליל אמש (שלישי א' דחול המועד סוכות) לראות את האדמו"ר שליט"א, יוצא ממעון קודשו רגלית, החסידים שהחלו להתאסף לטיש הנערך מדי ערב ויודעים כי האדמו"ר נוהג שלא לנסוע ברכב בחול המועד תמהו לפשר יציאת האדמו"ר רגלית.

האדמו"ר אשר ראה את התמיהה על פני החסידים, הסביר כי הוא הולך לשמחת הווארט של הכלה היתומה בת הרה"ח רבי אהרן דוב גשטטנר ז"ל מחסידי ויז'ניץ.

ר' אהרן דב הלך לעולמו בפתע פתאום לפני ארבע שנים, כאשר בדרך לתפילת 'כל נדרי' אצל הרבי התמוטט פתאום וכעבור שבוע שהיה שרוי במצב קריטי, החזיר את נשמתו לבוראה, למגינת לב מכריו וידידיו בא' דחול המועד סוכות בעודו בן 39 בלבד, בהותירו אחריו 11 יתומים ל"ע. 

האדמו"ר אשר כזכור לקח קשות את המקרה ומיד הפך לאב למשפחה באומרו ש"אבא לא אוכל להחזירכם אבל אעשה הכל כדי שתרגישו כמה שפחות בהיעדרו" ומאז דואג ליתומים כמו אב ממש, כאשר הוא מתקשר מידי פעם למחנכים לשמוע את התקדמותם בלימוד, וכן כשחוזר מחו"ל מביא מתנות לילדים "כי כשאבא חוזר מחו"ל הוא מביא מתנות".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אתמול התארסה בתו השלישית למזל טוב, עם הבחור החתן אשר יונה זומר, בנו של מנהל המוסדות באלעד הרב חיים יוסל זומר ומפארי בחורי ישיבת "ישועות משה" ויז'ניץ. ולכן יצא האדמו"ר שליט"א לשמחת הווארט באומרו "אני עושה ווארט לבת שלי ולכן אלך לשמחה". 

וכך האדמו"ר אשר כאמור נוהג כמנהג בית ויז'ניץ שלא לנסוע בחול המועד, יצא רגלית לעבר שמחת הווארט. מיד לאחר שמחת הוורט נכנס האדמו"ר לעריכת טיש האושפיזין כמדי יום.

יצויין כי הערב, אושפיזין דמשה תערך במרכז חסידי ויז'ניץ שמחת בית השואבה המרכזית כפי שנהג האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זצ"ל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מהשמחה אמש, המשיך הרבי רגלית לשמחה נוספת בקרית ויז'ניץ שנחגגה לבן העסקן ר' בנימין רבינוביץ מצעירי החסידים שנערכה בבית משמשו הרה"ח ר' משה לבין ברח' דמשק אליעזר. 

צפו בתמונות מהאדמו"ר צועד ברחובות בני ברק ומשמחת הווארט. 

מרכז חסידי ויז'ניץ חול המועד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד