י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקבלת פני רבני ק"ק תימן

הרב מחפוד: "מי הסתובב עם כובע וחליפה? בחורי ישיבות היו ללעג וקלס"

אלפי משתפים באירוע המרכזי הענק ''שמחת בית השואבה והקבלת פני רבני ק''ק תימן'' בפתח תקוה • הרב מחפוד: "אני יליד השכונה לפני למעלה 50 שנים, אז היו ללעג וקלס בני ישיבות, מי יסתובב בשכונה הזו עם כובע וחליפה? היו לועגים לבני ישיבות, מי היה מאמין שנראה מהפך ושינוי תורני כה גדול בשכונות הללו"

הרב מחפוד: "מי הסתובב עם כובע וחליפה? בחורי ישיבות היו ללעג וקלס"
באדיבות המצלם צילום: הקבלת פני רבני ק''ק תימן

אלפי משתפים באירוע המרכזי הענק ''שמחת בית השואבה והקבלת פני רבני ק''ק תימן'' שהתקיימה אמש יום שלישי א' דחוה''מ סוכות בשכונת שעריה בפ''ת.

באירוע השתתפו ראשי כוללים, רבני שכונות ומורי הוראה בראשם מרן הגאון הגדול הגר''ש מחפוד שליט''א, ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג, מ''מ רה''ע אוריאל בוסו, חברי מועצת העיר, וכן עשרות רבנים ואישי ציבור. האירוע התקיים ע''י ארגון יביע אומר פ''ת בשיתוף עיריית פ''ת ואגפיו התורניים זו השנה השביעית ברציפות.

בשיאו של המעמד נאם הגר''ש מחפוד והביע את התרגשותו הרבה בפני המשתתפים הרבים: "אני יליד השכונה לפני למעלה 50 שנים, אז היו ללעג וקלס בני ישיבות, מי יסתובב בשכונה הזו עם כובע וחליפה? היו לועגים לבני ישיבות, מי היה מאמין שנראה מהפך ושינוי תורני כה גדול בשכונות הללו, מי חלם מי מילל ופילל, אני משתתף בערב זה מאז היווסדותו אני נפעם בכל שנה מחדש, ערב של שמחת חג יחד עם חיזוק ודברי תורה מפי גדולים וחכמים, יזכה אותנו ה' שנזכה להגדיל תורה לשמוח ולקדש את השם''.

ראש עיריית פ''ת דיבר בשבח קיום המעמד הייחודי לבני עדת תימן שטרם נראה כמותו, והדגיש את הזכות כעירייה לסייע ולתמוך במעמד זה.

מ''מ רה''ע אוריאל בוסו שנמנה בין מקימי המעמדות הללו עמד בדבריו על התרגשותו מהעוצמות וההשלכות החיוביות לא רק של תושבי פ''ת, אלא של רבים מערים סמכות שמגיעים כבכל שנה, "זו תעודת כבוד לנו כשליחי ציבור ליטול חלק במעמד מחזק וקדוש זה", אמר בוסו.

 

 

 

עדת תימן הרב מחפוד שמחת בית השואבה הקבלת פני רבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד