י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משנה אסטרטגיה

רה"מ נתניהו במתקפה: "בני גנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן"

משנה אסטרטגיה: ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו משנה כיוון ויוצא למתקפה חריפה כנגד בני גנץ וכחול לבן - שלדעתו פועלים להקמת ממשלת מיעוט עם חברי הסיעה הערבית • תוקף גם את ליברמן: "פעל 20 שנה בשותפות הדוקה עם החרדים ומונחה ע"י שיקולים משונים"

רה"מ נתניהו במתקפה: "בני גנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שגם ״הצעת הפשרה״ שהציג אתמול (חמישי) בפני יו״ר כחול לבן בני גנץ נדחתה על סף - ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו משנה אסטרטגיה ויוצא למתקפה כנגד בני גנץ וכחול לבן. לטענתו, הם פועלים להקמת ממשלת מיעוט עם חברי הסיעה הערבית.

בפוסט שמפרסם נתניהו ערב שבת ברשת הפייסבוק הוא כותב כי "הממשלה היחידה שאפשר להקים לאור תוצאות הבחירות היא ממשלת אחדות לאומית רחבה. בלי פסילות, בלי חרמות, עם שותפות אמיתית בין כל המפלגות שמאמינות במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית״".

״גנץ מסרב לאחדות״, האשים נתניהו והוסיף, ״גנץ, לפיד וליברמן מסרבים להתחייב שלא יקימו ממשלת מיעוט שתוקם בתמיכת חברי הרשימה המשותפת״, שהוא מציין כי ״מנהיגיה וחבריה הבולטים של הרשימה המשותפת הביעו שוב ושוב תמיכה בטרור, הערצה למחבלים, וסירבו לגנות פגיעה בחיילים ובאזרחים ישראלים".

נתניהו הביא את דבריו של חבר הכנסת עופר שלח מכחול לבן שאמר ש"שום דבר לא פסול" כדי להקים ממשלה. לטענת נתניהו "בימים הקרובים השמאל והתקשורת יעשו מאמץ להכשיר ולהלבין את הצעד המסוכן והאנטי-ציוני הזה. צעד שיקשור את ידי צה"ל והממשלה ויהפוך את כולנו לשבויים בידי חברי כנסת קיצוניים המזדהים ורואים עצמם כחלק מהמאבק נגד ישראל".

נתניהו מתריע כי בממשלה כזאת ישראל לא תוכל לפעול כנגד איראן וחיזבאללה, כשחברי כנסת המצדדים ותומכים בחיזבאללה יכולים להפיל את הממשלה, "הקמת ממשלת מיעוט שנשענת על הרשימה המשותפת היא צעד אנטי-ציוני שיסכן את ביטחוננו".

נתניהו מאשים את גנץ בכך שהוא נגרר אחרי לפיד וליברמן, "מצער שגנץ הולך שבי אחרי לפיד וליברמן. לפיד - שרק רוצה במפלתו וליברמן - שהדבר האחרון שמעניין אותו זה דת ומדינה, אחרי שפעל ב-20 השנים האחרונות בשותפות הדוקה עם החרדים ושמונחה על ידי שיקולים משונים", שהוא מוסיף וקורא לגנץ, ״אל תתן את ידך להקמת ממשלה מסוכנת לישראל".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד