י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אלפים ליוו למנוחות בבגדי שבת

טרגדיה קשה בחצר סקווירא: נינו של האדמו"ר טבע בערב שבת

טרגדיה סמוך לער"ש: נינו של האדמו"ר מסקווירא והאדמו"רים מאלכסנדר וקופיטשניץ, יוסף גולדמן ז"ל בן ה-9, טבע ביום שישי בטיול במונסי • הלווייתו נערכה לפני שבת בשיכון סקווירא בהשתתפות אלפי חסידים • צפו בתיעוד מההצלה והלוויה בערב שבת • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

טרגדיה קשה בחצר סקווירא: נינו של האדמו"ר טבע בערב שבת
הלווית נין הרבי מסקווירא צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בערב שבת חול המועד בשיכון סקווירא בארה"ב: הילד הקטן יוסף גולדמן ז"ל בן ה-9, נינו של האדמו"ר מסקווירא, תושב בית שמש נפטר לאחר שטבע בטיול בערב שבת. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בנינו של הרבי, נכד לחתנו האדמו"ר מזוועהיל ארה"ב, בן הרב מרדכי גולדמן, חתנו של הרה"צ רבי אברהם יעקב פילטנשנטיין בנו הגדול של הרבי מקופיטשניץ וחתן הרבי מאלכסנדר. 

הילד יוסף גולדמן ז"ל, בן ה-9, היה על סירה עם משפחתו במפרץ מים, לפתע הסירה התהפכה מסיבות לא ברורות.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, כל הנוסעים שהיו על הסירה חולצו, אך הילד יוסף בן ה-9 נעלם. הוא נמשה מהמים זמן קצר לאחר מכן על ידי סירת 'הצלה' והובהל על ידי "רוקלנד הצלה" לבית החולים, הוא נפטר שעה אחר כך.

מארגון חברים של רוקלנד נמסר כי כל מי שהיה על הסירה היה לבוש באפוד הצלה, כולל הילד שנפטר. מדובר בטרגדיה קשה בחסידות ובמסע הלוויה שנערך שעה לפני כניסת השבת בשיכון סקווירא בארה"ב, השתתפו אלפי חסידים בבגדי שבת והוא נטמן בבית החיים בשיכון על יד האוהל של הרבי זצ"ל. 

הילד יוסף גולדמן ז"ל מקבל דמי חנוכה מסבו הרבי מקופיטשניץ. צילום: באדיבות המצלם

הילד יוסף גולדמן ז"ל נינו של הרבי מסקווירא ונין האדמו"רים מאלכסנדר וקופיטשניץ ולומד בתלמוד תורה סקווירא בבית שמש לשם עברו להתגורר לפני מספר חודשים, שמחת הברית שלו נערכה לפני תשע שנים שהאדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל שימש כסנדק והוא נקרא בשם יוסף על שם הרבי מסקווירא זצ"ל. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

סקווירא טרגדיה קופיטשניץ אלכסנדר יוסף גולדמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד