כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"עמדת לצידי ברגעים הקשים"

נתניהו חגג יום הולדת, מה איחל הבן יאיר?

לרגל יום ההולדת ה-70 של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם בנו יאיר פוסט ברכה לאביו. בפוסט הוא מונה את הישגיו של ראש הממשלה • "תודה לך על שהיית אבא כה מופלא כל חיי למרות עבודה תובענית"

נתניהו חגג יום הולדת, מה איחל הבן יאיר?
יאיר ואביו צילום: מתוך הפייסבוק של יאיר נתניהו

רה"מ בנימין נתניהו חוגג יום הולדת 70, ובנו יאיר התייצב לכתוב לו פוסט ברכה. לאורך הפוסט יאיר נתניהו מנה את הישגיו הרבים של אביו בתחומים שונים ולבסוף פנה בנימה אישית.

"יום הולדת 70 שמח לאבא שלי! האדם הכי חכם שאני מכיר, מושא ההערצה שלי, ואחד המנהיגים הגדולים בהיסטוריה של העם היהודי!" פתח יאיר את הפוסט בפייסבוק.

"אתה הפכת את ישראל למעצמה והבאת אותה להיות, תוך שנים ספורות, ממדינה חלשה, זניחה, מסוכנת ומבודדת, למדינה חזקה, בטוחה, משגשגת ועוצמתית, אשר עמי ומנהיגי כל העולם (כולל מדינות ערב) נושאים אליה עיניים ורוצים בקירבתה".

הבן יאיר המשיך וחילק סופרלטיבים לאביו: "יצרת קשרי חברות עם מנהיגי כל המעצמות של העולם אשר הביאו תועלת רבה לעוצמתה המדינית של המדינה".

"בלמת במשך 11 שנים ,בזכות ההשפעה הרבה שיש לך על דעת הקהל האמריקנית, דרישה ולחצים בלי פוסקים לסגת לקוי 67 ולסכן את קיום המדינה, משני נשיאים בארה״ב. בתקופתך הוכפלה האוכלוסייה ביהודה ושומרון והאזור הפך לחלק בלתי נפרד מישראל".

עוד כתב יאיר לאביו: "הפכת את ישראל ממדינה סוציאליסטית עם כלכלה נחשלת, למדינת שוק חופשי עם כלכלת הייטק משגשגת".

"הבאת שקט וביטחון למדינה בה בתי הקפה, המסעדות והרחובות מלאים והומי אדם, לאחר שנים של אינתיפדה בה היו שוממים.
השקעת רבות בתשתיות במדינה, בנית כבישים ורכבות אשר מקרבים את הנגב והגליל למרכז והסרת מחסומים כדי לאפשר לאזרחי ישראל לטוס בהמוניהם לחופשה בחו״ל כדבר שבשגרה, ושיא של תיירות נכנסת לארץ".

"תודה לך על כך שהקדשת את כל חייך והקרבת כה רבות בשביל ארץ ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל! תודה שהסכמת לסבול ביזוי, שיסוי ואלימות מצד התקשורת וכל הגורמים בעלי העוצמה במדינה במשך 30 שנה, רק כי לא הסכמת למכור את עקרונותיך הלאומיים ולהפוך לאתרוג!"

לבסוף התייחס יאיר גם ליחסים בינו לבין אביו וכתב:"תודה לך על שהיית אבא כה מופלא כל חיי למרות עבודה תובענית 24/7! תודה לך שעמדת לצידי ברגעים הקשים של החיים. זו זכות ענקית להיות בנך! אוהב אותך מאוד".

יאיר נתניהו בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד